eniXma 44

Tanju TASCILAR

to enixma_...@googlegroups.com, enixma...@googlegroups.com
Herkese selamlar,

44. eniXma için çok az bir zaman kaldığını hemen belirteyim. Öğrenci
yazar arkadaşlarımız için sene sonu yaklaştığında kendi çalışmalarının
yoğunlaşmasından bahsetmeyeceğim. Çünkü uzun zamandır öğrenci
yazarlarımız azınlıkta ve zaten pek kararlı bir çalışmaları görünmüyor.
Kalan arkadaşlar için ise bu sayı için artık çok az bir zaman kaldığını
belirtmek gerekiyor.

Şu ana kadar Gürkan'dan Deluga ve Abdullah Ülker'den PXE ile Slackware
kurulumu yazıları geldi. Ben üç yazı üzerinde çalışıyorum.

Önümüzde sadece 4 gün kaldı.

Tanju Taşçılar

beyazit yildiz

to enixma...@googlegroups.com
Selam. Malum Ubuntu 10.04, 29 Nisan 2010 Perşembe günü çıkacak. Bu nedenle, "Haberler"i ancak o gün akşam üzeri işten dönünce gönderebileceğim. Takdir edersiniz ki Ubuntu 10.04'ün bu sayıda bulunmaması da sonraki sayıya kalması da uygun olmaz. ;) Selam ve sevgiler.

Tanju Tascilar

to enixma...@googlegroups.com
Selamlar,

Az önce siz yazarlar için 44. eniXma'yı yükledim. Her zamanki gibi aşağıdaki geçici linkten indirip deneyebilirisiniz. Bu ay son iki yazıyı bu sabah alabildiğim için inelemeniz için çok az bir zaman kaldı.

http://www.enixma.org/indir.php?id=ebin5

Bulduğunuz hataları bu akşam saat 9'a kadar iletirseniz düzeltmeye zamanımız olabilir.

Kolay gelsin.

Tanju Taşçılar

beyazit yildiz

to enixma...@googlegroups.com
Merhaba. 6. sayfanın sonu "yine-" diye bitiyor, 7. sayfa "lenmesi" diye devam etmesi gerekirken "l" ünsüzü, resim 2'nin üzerinde kaldığından resmin altından "enmesi" diye devam eder gibi gözükmektedir. Görüşmek üzere.