Fwd: Linux gunleri

Tanju TASCILAR

to enixma...@googlegroups.com
Kemal Ilgar'dan haber var. :)

-------- Özgün ileti --------
Konu: Linux gunleri
Tarih: Mon, 29 Mar 2010 10:50:12 -0800
Kimden: Kemal Ilgar Eroglu <kier...@hotmail.com>
Kime: Tanju (elektronist) TASCILAR <ta...@elektronist.com>

Tanju abi selamlar,

Yazismayali epey oldu. Turkiye'ye dondum. Bizim memlekete has gariplikler sonucunda planlanandan epey farkli olarak Istanbul Bilgi Univ'ne dustum sonunda. Geldigimden beri de zamanimin cogunu alan ders notu hazrilama isi basta olmak uzere meguliyetlerle bogusuyorum iste. Once Enixma'dan koptum, aylardir kendi kurdugumuz Bilim Feneri'ne de girebildigim yok. Bu aralar kimseye hayir yok yani benden. Hobilerime geri donebilmeyi cok istiyorum ama yakin zamanda mumkun degil. Insallah ekipte isler yolundadir. Mesaj listesinin adresi degisince duzenli izleyemez oldum ama godugum kadariyla basariyla surduruyorsunuz yayininizi. Elinize saglik.

Iki ricam olacak: Gruptaki en son mesajlari hangi adresten takip edebiliyoruz, soyleyebilir misin? Bir de, biliyorsunuz Linux ve Ozgur Yazilim gunleri var 2-3 Nisan'da, bizim binada yapiliyor. Ayni zamanda arasinav haftamiz oldugu icin tum gun serbest olmayabilirim ama eger bizden buraya gelecek arkadaslar varsa gorusmekten cok memnun olurum. Liste neresi bilemedigim icin kendim yazamadim, benim adima duyurursaniz sevinirim. Ofisim Matematik Bolumu'nde, 148-B numarali oda. Eger izlememi istediginiz bir konferans varsa muhabiriniz olarak da gidebilirim ;).

Iyi calismalar,(ve kolay gelsin),
Ilgar Eroglu

Hotmail is redefining busy with tools for the New Busy. Get more from your inbox.
http://www.windowslive.com/campaign/thenewbusy?ocid=PID27925::T:WLMTAGL:ON:WL:en-US:WM_HMP:032010_2

Ilgar

to enixma_yazar
Tanju abi tesekkurler...

Evet arkadaslar, Linux Gunleri'ne katilacak olanlari en azindan bir
cay kahve icmeye beklerim...

Ilgar

Recep Ayan

to enixma_yazar
Merhabalar.

Uzun süredir yoktum ortalıkta :) Geçen gün Tanju abiyle konuşmamın
ardından tekrar dönücem umarım önümüzdeki sayıyla. Ama arada böyle bir
etkinlik varken kaçırmak istemem. Ilgar Bey bir aksilik olmazsa ben
yarın (perşembe) orada olucam. Sabahtan gelemeyebilirim en geç öğlene
orada olurum. Sizin odanıza uğrarım eğer orada olursanız sizi biraz
rahatsız eder zamanınızı çalarım :)

Saygılarımla,
Recep Ayan.

Ilgar

to enixma_yazar
Rahatsizlik ne demek, beklerim :). Ben 11 sanirim gibi giderim yarin,
genelde 11:30-12:00 arasi yemekte oluyorum, onun haricinde (en azindan
ogleden sonra) beni bulmaniz sorun olmaz. Gorusmek uzere,

Ilgar

Ilgar

to enixma_yazar
Recep Bey bugun gorusemedik. Aksamki mesajimi gormemis olabileceginiz
aklima gelmisti, saat 11 biraz gec oldu galiba :). Bizim is boyle, gec
git gec cik seklinde. Ben yarin etkinlige gidecegim. Tabi Linux
gunleri bahane, ekipteki arkadaslardan yolu dusenleri her zaman
beklerim,

Ilgar