Yeni yazar arayışı girişimim başarısız oldu.

1 view

Goksin Akdeniz

to enixma yazar
linuxmint.org.tr bir süre önce e-dergi çıkaracaklarını belirten bir mesaj
yayınlamışlardı. (Yayınladılar. :) ) Katkıda bulunacak7katılacak olan kişiler
için de bir başlık açmışladır forumda. uzun zamandır bir gelişme olmaması
nedeni ben de yeni yazar arayışımız için derginin çıkmaması üzerinde
eniXma'ya katılmak isteyeip istemediklerini soran bir mesajı forum panosuna
yazdım. Ancak mesajı üzerinden 12 saat geçmeden forumdan silindi.

:(

Bunu yazamam gerek yoktu ama sanırım bu tür girişimler konusunda listeyi
bilgilendirmeyi prensip olarak benimsememiz yerinde olacak. Böylelikle
çeşitli kanallarda gerçekleşen ve gerçekleşecek olan girişimlerin hepimiz
tarafından izlenmesi söz konusu olabilir.

Öte yandan bu tür girişimlerde bireysel çabaları teşvik etmektan yana olsam da
mesajın silinmesi vb olumsuz eylemlerin de ekibe karşı yapılmış olarak
değerlendiriyorum.

Bu girişim konusunda sizi önceden bilgilendirmediğim için de hpinizden özür
dilerim.

Gökşin Akdeniz

signature.asc