Ağustos 2010 Sayısı

Goksin Akdeniz

to enixma yazar
herkese merhaba,

Ağustos 2010 sayısı 31 temmuz 2010 gece saat 22:30 sularında yayınlanacak.
Ağustos sayımız için zamanımız azalıyor ve hazırlıkların tamamlanıp derginin
hazır hale gelmesi gerekli.

Ağustos sayısı için planladıklarım şunlar:

newsyslog.conf (tamamlandı)
rsyslog (hazırlık tamam, yazım aşamasında)
BSD - 20 (Yedekleme ve geri yükleme) (hazırlık tamam, yazım aşamasında)

Ayrıca Eylül 2010 sayısı için planladıklarım şunlar.

syslog sunucusu (hazırlık aşamasında)
rsyslog sunucusu (hazırlık aşamasında)
BSD - 21 (kaynak koddan kurulum ve güncelleme)

Bunlardan BSD kesin ancak diğerleri kesin değil.

Bir değişiklik olmazsa planlarım bu. Sizlerin planı nedir? Geçen sayıda son
anda yazılar toplanıp dergi ortaya çıktı. Eğer yazmayacak durumda iseniz
bildirmeniz durumunda ona göre çalışmalarımı ayarlayabiliriz.

Hekes durumunu bildirsin lütfen.
--
Gökşin Akdeniz
http://www.enixma.org

signature.asc

GürkanGür

to enixma_yazar
init betiklerini araştırıyorum, dağıtımların kullandığı init
betiklerini (en azından kısaca, şablon olarak nasıl olmaları
gerektiğini) anlatmayı planlıyorum. Herhangi bir değişiklik olursa
belirtirim.
Kolay gelsin :)

Goksin Akdeniz

to enixma...@googlegroups.com
On Monday 12 July 2010 23:49:51 GürkanGür wrote:
> [...]
> betiklerini (en azından kısaca, şablon olarak nasıl olmaları
> gerektiğini) anlatmayı planlıyorum. Herhangi bir değişiklik olursa

Ağustos sayısına yetiştireceksen ben dördüncü yazı olarak Debian için rcconf
ve Fedora içinde chkconfig yazabilirim. init betiklerinin yapılandırmasını
kontro leden araçlardan ikisi belki sysv-rc ekleyebilirim. Senden gelecek
yanıta bağlı olarak hareket edeceğim.

signature.asc

GürkanGür

to enixma_yazar
Bu aya yetişmeyecek sanırım :( Chromium'u yazıyorum yarın (büyük
ihtimalle) ya da öbür gün bitirir gönderirim. init meselesini iyi
planlamam gerekiyor galiba..

Goksin Akdeniz

to enixma...@googlegroups.com

> rsyslog (tamamlandı)

> BSD - 20 (Yedekleme ve geri yükleme) (hazırlık tamam, yazım aşamasında)

BSD-20 değiştirmek düşüncesindeyim. Malum FreeBSD 8.1 duyuruldu. Bu durumda
terfi yazısı yazmak daha kolay olacak.
signature.asc