Informace pro stávající členy

Jan Čajan

to Encyklopedie zvuků

Vážení přátelé a členové encyklopedie zvuků.

Dnešním dnem jsem se rozhodl změnit funkčnost konference která spadá pod Encyklopedii zvuků následujícím způsobem.

Jak jistě mnozí z Vás víte, mohli sem přispívat pouze ti členové, kteří sem byli zařazeny buď mnou, nebo o členství měli zájem a požádali o něj. Došlo ale ke změně, že může přispívat úplně každý kdo bude mít zájem a bude mít co do konference napsat, případně bude mít jakékoliv připomínky k Encyklopedii zvuků. Možnost zaslání příspěvků široké veřejnosti jsem dal také proto, že jsem zveřejnil a zveřejňuji stránky Encyklopedie zvuků také na různých místech na internetu tak by bylo dobré i umožnit komukoliv aby mohl zasílat příspěvky bez jakéhokoliv omezení. Samozřejmostí je, že pokud budou pravidla jakýmkoliv způsobem porušena bude takový člen blokován.

--
S pozdravem

JAN ČAJAN
Čajan - SLUŽBY
IČO: 73547433
KTIŠ 10
PRACHATICE
38403
MOBIL: +420722735498
TEL: +420383809336
SKYPE: live:e89d57332435f8f6
E-MAIL: in...@cajansluzby.cz
Datová schránka: a3waymp
WWW: www.cajansluzby.cz
www.encyklopediezvuku.cz
Informace pro příjemce:
Při volání na uvedené telefonní kontakty,
se dovoláte pouze pokud nebudete mít skrytou identitu.
V případě, že budete volat pod skrytými čísly,
Nebo bude Váš kontakt označen za obtěžující,
Bude Váš hovor automaticky zamítnut
Aplikací Nevolejte.cz.
Právní prohlášení:
Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat utajované informace, informace považované firmou Čajan - SLUŽBY za obchodní tajemství, případně informace podléhající ochraně dle příslušných právních předpisů České republiky. Pokud Vám tento e-mail byl doručen omylem, zdržte se, prosím, jakékoli manipulace s textem či přílohami, jako je kopírování, přesměrování, zpřístupnění další osobě a podobně. O chybném doručení informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte ze svého počítače.