سوال اینجاست واقعا در عرض این دو سال 50 میلیارد تومان هزینه شده است؟
پس اگر میزبانی به ما می رسید چقدر باید هزینه می شد؟
مقصر چه کسی است؟ اصلا چه کسی جواب گو است؟ تکلیف این همه سرمایه بیت
المال چیست؟
در این برنامه با آقایان
1-شاهرخ شهنازی دبیرکل ستاد بازیهای کشورهای اسلامی
2-آقای میرزاآقابیک مسوول اسبق برگزاری بازیهای اسلامی
3-آقای آخوندی مدیر اسبق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی
4-آقای فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی
5-آقای برزگر مدیر دفتر آقای افشارزاده
6-آقای اسدیان کارشناس
7-علی جوادی سردبیر روزنامه خبر ورزشی
به گفتگو نشستیم.
شما می توانید نامه ها و عکسهای مستندی که در این زمینه به دست آمده را
در ذیل مشاهده کنید.
بشنوید.........
http://www.iranseda.ir/FullItem/?g=591837