50 میلیارد تومان بیت المال چه شد؟؟؟

0 views
Skip to first unread message

عماد

unread,
Feb 2, 2010, 5:01:05 AM2/2/10
to رادیو
قرار بود که میزبانی دومین دوره بازیهای اسلامی به ایران تعلق بگیره،
اونم با کلی ذوق و شوق و هزینه های گزاف که البته این هزینه ها رقم پیش
پا افتاده ای نیست صحبت از میلیارد تومان است که معلوم نیست به کجا رفته.
البته بسیاری از دوستان بر این باورند که این مبلغ هزینه میزبانی بازیها
شده، لازم به ذکر است که تکرار کنیم میزبانی به ما نرسید ولی باقی مانده
50 میلیارد تومان هم پس داده نشد...

سوال اینجاست واقعا در عرض این دو سال 50 میلیارد تومان هزینه شده است؟
پس اگر میزبانی به ما می رسید چقدر باید هزینه می شد؟
مقصر چه کسی است؟ اصلا چه کسی جواب گو است؟ تکلیف این همه سرمایه بیت
المال چیست؟
در این برنامه با آقایان
1-شاهرخ شهنازی دبیرکل ستاد بازیهای کشورهای اسلامی
2-آقای میرزاآقابیک مسوول اسبق برگزاری بازیهای اسلامی
3-آقای آخوندی مدیر اسبق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی
4-آقای فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی
5-آقای برزگر مدیر دفتر آقای افشارزاده
6-آقای اسدیان کارشناس
7-علی جوادی سردبیر روزنامه خبر ورزشی
به گفتگو نشستیم.
شما می توانید نامه ها و عکسهای مستندی که در این زمینه به دست آمده را
در ذیل مشاهده کنید.
بشنوید.........
http://www.iranseda.ir/FullItem/?g=591837

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages