مرگ همسایه

2 views
Skip to first unread message

عماد

unread,
Jan 17, 2010, 8:51:42 AM1/17/10
to رادیو
داستانکی نوشته «مِری یانگ»
ترجمه «اسدالله امرایی»


همسایه ام، دیروز مُرد. «روبرتا» زنِ گُنده ای بود با موهای قهوه ای. من
از رنگِ موهاش خیلی خوشم می اومد. اون آدم گوشه گیری بود اما منو دوست
داشت. علاقه ش بهم یه جورِ خاصی بود؛ یه جوری که زیاد نمی تونستم از
دلیلش سر در بیارم. زیاد نمی شناختمش.
بعد از مراسم تدفین، برادرزاده ش یه جعبه بهم داد که روش نوشته بود:
«تقدیم به کاترینِ دوست داشتنی.
کلاه گیسِ قهوه ایِ من.
همسایه ت روبرتا»
بشنوید......http://www.iranseda.ir/FullItem/?g=574457

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages