همسایه ام، دیروز مُرد. «روبرتا» زنِ گُنده ای بود با موهای قهوه ای. من
از رنگِ موهاش خیلی خوشم می اومد. اون آدم گوشه گیری بود اما منو دوست
داشت. علاقه ش بهم یه جورِ خاصی بود؛ یه جوری که زیاد نمی تونستم از
دلیلش سر در بیارم. زیاد نمی شناختمش.
بعد از مراسم تدفین، برادرزاده ش یه جعبه بهم داد که روش نوشته بود:
«تقدیم به کاترینِ دوست داشتنی.
کلاه گیسِ قهوه ایِ من.
همسایه ت روبرتا»
بشنوید......http://www.iranseda.ir/FullItem/?g=574457