💬 Repressa de contacte

Skip to the first unread message

Aitor Roma Vazquez

27 Jan 2021, 14:26:1627/01/2021
to eltermo...@googlegroups.com
Hola a tots,

Desprès de molt temps sense escriure al meu blog he decidit muntar un canal de Telegram, en part per seguir mantenint el contacte amb Tota la gent que he perdut la pista amb el temps i Fer una mica de comunitat.

És un canal on escric sobre els meus interessos que van canviant una mica amb els anys, actualment parlo sobre NoCode, Growth Hacking, Automatització i transformació digital, Informàtica en el núvol i Software Lliure. També recomano aplicacions que veig interessants.

Aquí teniu l'invitació, podeu sentir-vos lliures de compartir-la.

Ja em donareu feedback que us sembla.

Salutacions,