Fwd: [MOVIRIS] Articulo de ADSLZone

Eduard Cercós

to eltermo...@googlegroups.com
Bon dia,

us reenvio el que s'està parlant sobre la seguretat d'eduroam a nivell global. S'està preparant una resposta conjunta per aclarir afirmacions incorrectes publicades recentment:

Eduard

to eltermo...@googlegroups.com
Gràcies Eduard.

Joan

El dv., 1 d’oct. 2021, 8:04, Eduard Cercós <eduard...@gmail.com> va escriure:
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al
grup "eltermometretic" de Grups de Google.
Per publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic
a: eltermo...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a
eltermometret...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a
http://groups.google.es/group/eltermometretic?hl=ca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "eltermometretic" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a eltermometret...@googlegroups.com.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/eltermometretic/CAJ4iaX3-cUyQ_z_8w_9RLUf1%3D9rccMkwyqj-TQgtyGmbrZ5QtQ%40mail.gmail.com.