canviar el correu de subscripció d'aquesta llista

Sisco Garcia

to eltermometretic
Hola,

Digueu-me ruc si voleu però no me'n surto a canviar el correu de subscripció d'aquesta llista. Estic desconnectant-me de gúguel i voldria canviar el que tinc associat ara pel de XTEC, així gestionaré millor les diferents subscripcions... i sí, ja sé que també està migrat a gúguel però ho tindré tot associat.

Gràcies d'avançada,

--
Sisco Garcia
http://siscogarcia.wordpress.com

A partir d'ara faig servir el compte si...@e.email disculpa les molèsties que puga generar-te.

P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.

Dr. Joan de Gràcia

to eltermo...@googlegroups.com
Ei Sisco,

T'ho miro i si et sembla et faig el canvi.

;)

El dc., 10 de juny 2020, 10:16, Sisco Garcia <siscoi...@gmail.com> va escriure:
--
--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a
eltermometret...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a
http://groups.google.es/group/eltermometretic?hl=ca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "eltermometretic" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a eltermometret...@googlegroups.com.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/eltermometretic/CACxouLPwWPEpDWoG2dwwF3HONZZrz8EciA9aQFi3dmE6FOAkLA%40mail.gmail.com.

Carles Carre

to eltermo...@googlegroups.com