Ordinadors que no es connecten a la WiFi

Victor Curco

to eltermo...@googlegroups.com
Hola, bon dia.
Després d'alguns anys torno a ser coordinador d'informàtica o coordinador digital em sembla que es diu ara. Al SAU no en volen saber res dels ordinadors particulars del professorat o dels alumnes i he pensat que si encara està actiu el grup potser vosaltres em podeu ajudar. De fet, moltes coses les vaig aprendre gràcies a eltermoetretic.

El cas és que entre 600 màquines n'hi ha 3 que no hi ha forma de connectar-les a la WIFI gencat_ENS_EDU (una crec que es un Mac de apple però les altres dos Windows). Fa temps ja vàrem tenir aquest problema en un màquina i el tècnic del preventiu em va ensenyar que s'arreglava desconnectat primer el Bluetooth. Ara aquesta solució tampoc funciona. Alguna idea ?

Moltes gràcies per endavant,

--
Víctor Curcó Murillo
INS La Roca del Vallès

Ermengol Bota

to eltermo...@googlegroups.com
Al portal del projecte de transformació digital ha publicat una guia amb tots els passos (certificats inclosos) per cadascun dels SO

El document en qüestió

Al SAU crec que sí que els hi pots dir que tens un equip (i els hi dons l'adreça MAC) que no aconsegueix connectar-se... i ell haurien de poder-te dir si l'estan filtrant o què passa amb aquesta MAC. Si els hi dius la franja horària en que has intentat connectar-te ells poden veure si ho ha aconseguit o no.
.
La xarxa gencat_ens_edu no accepta dispositius mòbils, però per saber si un dispositiu és un mòbil una forma de fer-ho és via l'adreça MAC, per això et comento lo de les MAC

Apali, a veure si hi ha sort"

* Ermengol *

Missatge de Victor Curco <victor...@gmail.com> del dia dc., 28 d’abr. 2021 a les 13:09:
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al
grup "eltermometretic" de Grups de Google.
Per publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic
a: eltermo...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a
eltermometret...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a
http://groups.google.es/group/eltermometretic?hl=ca?hl=ca
---
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "eltermometretic" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a eltermometret...@googlegroups.com.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/eltermometretic/CAK_tqsYb5%2BQzrSis%3DFPF8c9JgtBJFnUaisX6CC1%2BVcuDRRqVfw%40mail.gmail.com.

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *

SANTIAGO VILCHES LATORRE

to eltermo...@googlegroups.com
Engega la màquina amb un usb live, per exemple de linkat i mira si funciona. Ei no funciona, compra un usb wifi (uns 10 euros) i tira milles, i si funciona reinstal·la el sistema operatiu i acabaràs abans.
Jo tinc uns quants usb de 64 Gb amb la Linkat instalada (com un disc dur) i quan una màquina no acaba de funcionar li poso el usb i engego amb F12... És una eina simple per aprofitar màquines que fallen sense perdre més temps del compte. Quan ve el de preventiu trec el USB i li dic que l'arregli, mentre tant tot funciona bé, i si no funciona sé que és un problema de hard.... si la màquina és molt nova prova amb l'Ubuntu 20, ja que la linkat 18 no acaba de trobar tots els drivers (amb màquines noves)

que hi hagi sort
Afectuosament
Santi

Victor Curco