Raspored za Dezurstvo za Feb

1 view

President ELSA R.Macedonia

to elsa_ma...@googlegroups.com
Zdravo na site:-)

Vi go isprakam rasporedot za slednite dve nedeli...Toni i Martina ne se vmetnati...jas malku na "svoju volju" go kreirav, ama ne se prijavuvate (posebno mislam na ovie bordovcive )..slobodno ova e fleksibilno...pisuvajte za zameni i kompenzacija na uslugi!!!...taka da Toni i Martina slobodno mozat da zamenat nekogo!!!...

Ostanete mi so zdravje,
Zorica

February 2008

Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

19
Patchev
Martin
20
Ljupka
Kate
21
Laze
Mila
22
Nena
Ace
23
24
25
Zorica
Jasmina
26
Patchev
Martin
27
Ljupka
Kate
28
Laze
Mila
29
Nena
Ace

Zorica Velkovska
President of ELSA Republic of Macedonia
Office: Faculty of Law "Iustinianus Primus"
           Bul "Krste Misirkov"bb, 1000 Skopje
           tel/fax: +38923 117 244 ex.num.158
           cell: +38971 318548

[...]

Katerina Todorovska

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Zooooriiicaaaa

Imas memorija na zlatna ripka znaci, ti rekov deka POLAAAAGAAAM na 21 Feb, taka da nema sansi da dojdam da dezuram. Za slednata sreda mozno e....ali not sure yet...ej btw, koi se toa privilegii za niv???

anyways....hmmm...mi se spie ej....I hate Monday mornings

Kate

2008/2/18 President ELSA R.Macedonia <presiden...@yahoo.com>:

--
Katerina Todorovska

VP Marketing
European Law Students Association
Republic of Macedonia
mobile: ++38970 924213
MSN: speci...@hotmail.com

www.elsa-rm.org.mk

pres...@elsa-rm.org.mk

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Lelele Katoooo,

Pa dobro sum zaboravila! Zatoa ke i reces na martina da dojde mesto tebe
ili Toni ili ke te zameni nekoj....eve ja ke bidem na fax u sreda i taka ima
sastanak!
Btw...pls ne uci FINANSOVO (alooooo)...ne vredi da si ja macis dusickata!!!

Pozz

Katerina Todorovska writes:

> [...]
> not sure yet...ej btw, koi se toa privilegii za niv???
>
> anyways....hmmm...mi se spie ej....I hate Monday mornings

Zorica Velkovska
President

ELSA Republic of Macedonia
Office: Faculty of Law "Iustinianus Primus"

Blvd. "Krste Misirkov"nn
1000 Skopje
Tel/fax:+3892 3117244 ex.num.158
Cellphone:+38971318548

Lazar Sandev

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
ПРОТЕСТ ПРОТИВ МЕНУВАЊЕТО НА УСТАВНОТО ИМЕ  ВТОРНИК  19 II  08  18:00  плоштад МАКЕДОНИЈА
Доколку останеме рамнодушни на сето ова ние едноставно ја губиме целата историја  Тогаш кои сме ние  Затоа сите МАКЕДОНЦИ гордо со кренати глави да излеземе и да кажеме НЕ на менувањето на името  Не само заради нас  не заради нашите предци  туку заради нашите деца  нивните деца
ЕДНО ИМЕ ИМАМЕ

Mila Isakovska

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Edna ispravka i od mene :)
ja sum na praksa SEKOJ RABOTEN DEN OD 08.30-17.30, taka sto zalam sto ne mozam da si ja ispolnam ovaa obvrska sprema Elsa, ama mislam deka so kancelarijata se imam druzeno mnoogu porano, pa eve go otstapuvam ova zadovolstvo na nekoj drug dobrovolec :)

pozdrav

bube novevska

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Zdravo decki,

Jas za zal nema da mozam vo sreda da bidam od 10-12 zoso sekoj den sum do 12 na fax, ali od 12-15 ke mozam, a mozam i vo cetvrtok vtora smena mesto Mila. Napraviv nekoja improvizacija dole vo toa tabelata, pa Zorica vidi so, kako:D Nedelava mi se prvi predavanja pa pozelno e da idam za da vidam koj mi predava, sepak sum ispaniceno prvace

Pozdrav za site i imajte ubav den

Mila Isakovska <mil...@yahoo.com> wrote:
Zdravo na site:-)
18

19
Patchev
Martin
20
12-15 Ljupka

21
Laze
Ljupka
22
Nena
Ace
23
24
25
Zorica
Jasmina
26
Patchev
Martin
27
12-15 Ljupka
Kate?

pres...@elsa-rm.org.mk

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Decki,

Site so nemozat pred 12 samo neka se zamenat so toj so niv vo istiot den za
posle 12? oki?
Ili mannajte go slobodno kalnedarot!

Pozz
bube novevska writes:

> [...]

President

ELSA Republic of Macedonia
Office: Faculty of Law "Iustinianus Primus"

vp...@elsa-rm.org.mk

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
ok, bube, ja ke dojdam vo sreda ke dezuram od 10 do 12 mesto tebe.a ti ke
mozes li vo petok mesto mene ili taka nesto? ako ne nekoj drug neka se
prijavuva za petok sabajle.
pozzzzz

Aleksandar Andonov

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Decki losa vest ja nema da mozam da dezuram u petok od 12 - 15 bidejki bas togas imam predavanja :( zalam

pres...@elsa-rm.org.mk writes:

> Decki,
>
> Site so nemozat pred 12 samo neka se zamenat so toj so niv vo istiot den za
> [...]

Aleksandar Andonov

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
i uste nesto ako moze nekoj da mi dade Rimsko Pravo kniga zosto ke mi treba za predavanje, ke mu ja vratam naredniot vtornik. Fala i pozz

Lazar Sandev

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Aj ja ke vidam dali mi e doma. fotokopija e ama ke ti zavrsi rabota. aj ke proveram pa u tekot na denot ke tti pisam na mail. ako ja najdam ke dojdes utre u kancelarija u 13h i ke ja dobies

pozzzz

Aleksandar Andonov

to ELSA_Ma...@googlegroups.com
Ako moze nekoj da mi ja dade Rimsko pravo knigata do petok najkasno mi treba neso ke ja vratam vo sreda. aj molim vas :D