Segítség: táborozót keresünk! :)

Kristof Fenyvesi

to Élményműhely
Kedves Listatagok,

van-e köztetek valaki, aki gyerekek számára tábort szervez vagy tanárként "táboroztat" / táborban vesz részt idén nyáron Magyarországon, július 24-én? Ha igen, kérlek írj egy emailt és küldd el a telefonszámodat, a www.elmenymuhely.hu részéről szeretnénk megkeresni egy kérdéssel.

Ha esetleg személyesen nem vagy érintett, de jól ismersz valakit, aki táboroztat vagy táborozik július 24-én Magyarországon, összekötnél vele?

Előre is köszönöm szépen,
Fenyvesi Kristóf

--
Utazó Nemzetközi Matematikai-Művészeti Kiállítás Magyarországon és Finnországban: