Ryglæn og børnesele købes

Henrik Hyldgaard

to Ellert
Ryglæn og evt. børnesele til Cityel med styrtbøjle i rundjern købes, så ungerne kan komme med på tur

Flemming Poulsen

to ell...@googlegroups.com
Jeg kan ikke hjælpe, men jeg synes at huske der er et problem lovgivningsmæssigt med det. På den anden side kan det afmonteres til evt. syn og en betjent på vejen aner det ikke. Problemet kan opstå ved evt. uheld.
Børn på bagsædet er set mange gange.

Rørstel - få tykkelsen af rørene fra en der har en og et billede. Snak med en lokal smed/vvs og tag den gamle pladebøjle med. Så har han målene og en skabelon. Billed og rør tykkelse først - på dagen den gamle - den skal jo af alligevel.

mvh
Flemming, Højer

to ell...@googlegroups.com
Hej Flemming

Tak for svar. Tror jeg fik formuleret mig dårligt.

Jeg har en Cityel med hvor styrtbøjlen er i rundjern, og søger et stof ryglæn der skal snurrers fast og ikke knappes som på de danske miniel og Cityel :-)

Med Venlig Hilsen
Henrik Gade Hyldgaard

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Ellert" i Google Grupper.