EllertTræf 2013

28 views
Skip to first unread message

Gert2507

unread,
May 23, 2012, 1:24:57 AM5/23/12
to Ellert
Ellert træf 2013 kommer til at foregå på http://www.mc-campfyn.dk/ og
de har ikke hytter men har bed and beakfast ca. 27 pladser så hvis man
skal have en plads så er det en god ide at være ude i god tid!
MVH Gert 30985047
Jeg har lavet en aftale med dem om strøm men de har kun 16 A så vi må
nøjes med pigestrøm.
Vil nogen sende dette i en tysk oversættelse til vores venner sydpå.
Gert

Kim Andersen

unread,
May 23, 2012, 1:59:30 AM5/23/12
to ell...@googlegroups.com, Ell...@googlegroups.com
Har du prøvet at trykke ham lidt på prisen ? Jeg kan se at 3 overnatninger på B&B bliver 750 kr pr mand, det er lige volsomt nok vi må kunne få noget mængderabat ???
Sendt fra min Nokia-telefon

Gert2507

unread,
May 23, 2012, 3:20:25 AM5/23/12
to Ellert
Jeg skal ned og snakke med ham i næste uge ellers er der jo også den
mulighed at bo i telt til en rimlig pris.
Men jeg skal nok se om vi kan få morgenmad sammen så den går fra.
Gert

Steffen S01274

unread,
May 23, 2012, 3:29:43 AM5/23/12
to ell...@googlegroups.com
Dejligt der er nogen der er tidlig ude :-)
Næste år blive lidt et måske år for mig da konen gerne skulle starte på job ca ved den tid, og vi der for måske ligger i flytte rod :-)
men jeg håber det beste..

Allan Høiberg

unread,
May 23, 2012, 3:32:34 PM5/23/12
to ell...@googlegroups.com
Hejsa,

> Vil nogen sende dette i en tysk oversættelse til vores venner sydpå.

Done: http://26373.foren.mysnip.de/read.php?363,342105,348279#msg-348279


Venlig hilsen

Allan Høiberg
A.H. Computing
Mobil 40 81 57 53

============================================
http://www.ahc.dk
============================================


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages