Danmarks kort over ellerter

Richard Dam Laursen

to Ellert

Hej Alle gode ellert-ister, nørder eller hvad vi skal kalde det.

😃

Vi er et par stykker der godt kunne tænke os at vide hvor i landet ellerterne er. derfor har jeg laver jeg dette opslag. hvis i sender mig en E-mail med post nr og stel nr. så vil jeg samle oplysningerne og uploade danmarks kort over indregistrere ellerter.

Hvis du har en tysk bygget ellert er du velkommen til at sende enten det tyske stel nr eller lave det om til serie nr. se billede hvordan.

I er også meget velkommen til at skrive U-indregistrede ellerter i E-mailen så samler jeg også et kort over dem.

Jeg gemmer kun serie nr og post nr. så ingen personlige oplysninger bliver gemt.

Min Email er ric...@mrlaursen.dk eller svar på denne tråd

Med venlig hilsen

Richard.

Skærmbillede 2020-06-24 kl. 16.09.09.png
Skærmbillede 2020-06-24 kl. 16.33.12.png
Skærmbillede 2020-06-24 kl. 16.27.22.png

Flemming Poulsen

to ell...@googlegroups.com
Hej Richard

6280 S02108