Sv: Højre baghjul

clau...@gmail.com

to ell...@googlegroups.com
Jeg kan anbefale at man køber brugte fælge, lader dem sandblæse - (eller at man tager det værste med sandpapir) - og lader fælgene stå, sandblæste, (eller slebne til husbehov) men uden overfladebehandling. Efter et års tid bliver de støvetgrå og det udseende beholder de.
-
Vær venlige ikke at skrive alle mulige argumenter for at male osv., de er jo rigtige allesammen - min metode er bare lettere og fungerer godt..
S3695, Claus..