Nova faka projekto: Traduko de malfermitaj programaj licensoj

Ana Ribeiro

to tejo-scienca-kaj-faka-agado, isae-e...@googlegroups.com, eliberap...@googlegroups.com, Mark Fettes
Saluton,

Pli kaj pli la malfermitaj programeroj kreskas en Esperantujo, sed ne estas tradukoj al ĉiuj licensoj en unu nura loko. Mi decidis fari tion kadre de la agado de la Asocio de Junaj Informadikistoj (https://informadikistoj.org), do en la supra ujo de GitHub estas la plej famaj licensoj en la angla, kaj la traduko en esperanto por la GNU GPL 2.0 (la nura kiun mi trovis tradukita):

https://github.com/informadikistoj/LicensojEO

​Se vi emas plu traduki aŭ se vi konas tradukojn, bonvole aldonu tie. Kiam la tradukoj estos preta, ni petos al la oficialaj retejoj de la licensoj aldoni ligilon al la esperanta traduko tie. Ankaŭ se vi jam faras malfermitan programon en esperanto, mi konsilas aldoni la esperantan version tie.

Amike,
Ana

Eduardo Trápani

to eliberap...@googlegroups.com, aninhacos...@gmail.com
Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberap...@googlegroups.com
Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogram...@googlegroups.com
Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro

Dale Gulledge

to eliberap...@googlegroups.com, aninhacos...@gmail.com
Ana,

Mi tute konsentas kun Eduardo pri la uzo de "permesilo".  Gxi estis uzita pri libera programara permesilo en la lerndosiero de GNU Emacs, mi pensas:

    http://git.savannah.gnu.org/cgit/emacs.git/tree/etc/tutorials/TUTORIAL.eo

Cxe la fino de la dosiero estas sekcio nomata "KOPIADO".  Gxi ne havas la tutan permesilon, sed nur mencias gxin.  Eble mi povos helpi vin pri via projekto.

- Dejlo (ne juna, sed informadikisto)

Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

D. Dale Gulledge, Sr. Consultant & Software Craftsman,
dgul...@gmail.com
C, C++, C#, Perl, Python, QNX, Linux (Debian, Ubuntu, CentOS), MySQL,
PostgreSQL, Internationalization (I18N), Real Time, Embedded, Networking

Ana Ribeiro

to Dale Gulledge, eliberap...@googlegroups.com
Saluton,

Mi dankas vin! Mi ekuzos permesilon, baldaŭ mi ĝisdatigos tie kaj kontrolos la ligilojn kiujn vi sendis!

Amike,
Ana

Ana Ribeiro

to Dale Gulledge, eliberap...@googlegroups.com
La nova adreso de la ujo estas ĉi tie: https://github.com/informadikistoj/PermesilojEO

Kristjan Esperanto

to eliberap...@googlegroups.com
Saluton Ana,

tre bona laboro! Dankon!

Ni (la tradukskipo de GNOME) uzas la vorton "permesilo" por traduko de la angla vorto "license". Tion ankaŭ Komputeko proponas :-)

Amike
Kristjan