Re: [2588 / 2587] yalhua - Invitacion para editar

Ueli HAENNI

to eliberap...@googlegroups.com
Ecx ne unu jaro pasis, kaj jen venas nova mesagxo al ni de Martin.
Mi ne estas suficxa fakula kaj bedauxras diri, ke mi povas per
1xhy5ZYBsX5NQKXO6zbST3NUmwwfolEpc/edit?ts=5 > cc3cdc0
cxe > https://sites.google.com/s ne multon plenumi.

Mi sxercas. Se pasas de Majo 2018 gxis fino de aprilo 2019 tuta
jaro kvazaux, tiam ni ne diru, ke la retlisto eliberaprogramaro vivas
tre vigle.

No hablo o escribo castiliano muy bien. Puedo comprender iomete.

Mi uzas por svislando 3 lingvojn: de- aleman, fr- frances kaj it-
aliano. Kaj por cetera Euxropo tri lingvojn: nl- olandes, es-
castillano kaj en- ingles. Kaj por cetera mondo unu ankoraux:
Esperanto.

Hejmlingvo mia estas Alemana, kiu ne estas germana kaj kiun
Germanoj ne komprenas senpere.

Cxu estas iu, kiu, samkiel mi, iam esperis ekscii per nia lingvo
sciojn pri LINUKSO? Mi sxatus, kaj eble bezonus facilan
lernoprogramon aux individuigitajn konsilojn de amatora fakulo
klarigema.

> Send reply to: eliberap...@googlegroups.com Date sent: Sat,
> 27 Apr 2019 03:34 Subject: [eliberaprogramaro: 2588] yalhua -
> Invitacion para editar From: "Martin Ponce (mediante Sitios de
> Google)" <mjp...@gmail.com> To: eliberap...@googlegroups.com

> He compartido un elemento contigo: > > yalhua >
> https://sites.google.com/s/1xhy5ZYBsX5NQKXO6zbST3NUmwwfolEpc/edit?t
> s= 5 > cc3cdc0 > > No es un archivo adjunto; esta almacenado en
> linea. Para abrir este > elemento, haz clic en el vxnculo de
> arriba. > > en pruebas

s-ro Ueli HAENNI, Fellenbergstr. 8, Postfach, CH-3052 Zol-
likofen. Telefono hejma +41 31 911 64 72 (parolu al respond-
ilo) aux provu, cxu vi povas min atingi oficeje, +41 31 911
23 22, lasante, se ankaux tie respondas aparato, cxefine de
mesagxo mia, la vian por mi. Retposxte: neniam sendu al mia
Edreso ueli.haenni @ swissonline.ch pli ol 400 kilobajt-
ojn. Nomon prononcu kiel en "m(-UELI-)lo": grajno->faruno.

Martin J. Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Pardonu min Ueli, certe spamon mi ne volas al vi sendi.

Lasu min rakonti al vi iom·ete pri tiu afero:

mia familio parolis meŝihk-an lingvon. [mejicano hispane]
fakuloj nomas ĝin aztek-o aŭ nahuatlo ( naŭatl·o ).
tion laste mi sciis post longa serĉado.
kutime oni diras : Oh ! tiun lingvon certe ne ekzistas !
=)
Damne!

se vi rigardas ISO 639, tiu kodo: nah (nahuatl) estas grupa lingva kodo
fakuloj (denove) diras : Oh ! tiu lingvo certe ne ekzistas, sed estas 30 variantoj grupe ! =)

landaj fakuloj aldonas: ne estas variantoj ! nomu ilin ĉiuj: Lingvoj
=)
Damne!

Mi rezignis, estas tri-dekoj da lingvoj!

Tiam mi demandis al fakuloj: donu al mi ekzempleroj de ĉiu tiuj lingvoj/variantoj

Tiam fakuloj turnis sin seriozaj kaj diris: err, err, ummm  "Ni nur havas DU ekzempleroj el ĉiuj ili"
🙄😀
Damne!

"Yalhua" [ jal-ŭa ] estas projekta nomo, signifas : hieraŭ/ayer/yesterday

Denove, Pardonu min, certe, spamon mi ne volas al vi sendi.
🙁

o/
El·kore
Martin Ponce/kenami

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberap...@googlegroups.com
Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogram...@googlegroups.com
Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro

Ueli HAENNI

to eliberap...@googlegroups.com
Kara Martin

dank al via lingva klarigo, mi jam pli bone komprenas la fonon
antaux kiu vi linukse okupigxis pri "nauxatl·o". Mi tute ne
miskomprenis vian oferton kvazaux gxi estus spamajxo, sed se mi
iomete moke skribis pri longa sendiskuta pauxzo cxe
"eliberaprogramaro", estis cxar mi kvazaux ne rajtas cxeesti tiun
retliston pro mia nekapablo baza uzi iujn ajn linuksidojn.

Fiere, mi ja posedas funkciantan aparaton ASUS Eee-PC, kiu
estas malgranda komputilo, kun videbla diagonalo de ekrano je 22
cm aux 8.5 coloj, kapabla je rulado de Linukso. Bedauxrinde "nur
gxi, ne mi", scias ruli Linukson kaj jen kialo, ke mi aligxis al la
retlisto.

Kaj pro tio, post cxirkaux 3500 mesagxoj kaj 13 jaroj (mi aligxis je
2006-09-22), mi devas konfesi (r)esti "pasagxero sen bileto".

Mia nuna demando jxus estis: "Cxu estas iu, kiu, samkiel mi, iam
esperis ekakiri per nia lingvo sciojn pri LINUKSO? Mi sxatus
eklerni plej eble senpene, kaj eble bezonus facilan lernoprogramon
aux individuigitajn konsilojn de (amatora) fakulo klarigema."
Klarigema, kara Martin, vi estas, dankon. Cxu vi pretus baze
ekkomprenigi min pri la mastruma sistemo kaj poste pri yalhua?

Se tiu lernhelpo estus konsiderata gxeno por la ceteraj listanoj,
bonvole skribu vi, Martin, nur al mi individue, private - sed komence
eble restu publike, por ke aliaj listanoj vidu kion oni faru per via

> yalhua >

> https://sites.google.com/s/1xhy5ZYBsX5NQKXO6zbST3NUmwwfolEpc/edit?t
> s= > > 5 > cc3cdc0 > > No es un archivo adjunto; esta almacenado en
> linea.

Dume: se aliaj listanoj diras al si: Ho felicxe, nun venoas klarigojn
pri kiuj mi supiris, tiam anoncu vin tien-cxi kaj lasu al artin la
decidon cxe resti publika cxu igxi privata cxu lasi entute.

> From: "Martin J. Ponce" Date sent: 28 Apr 2019 12:55 -0700
> Subject: Re: [eliberaprogramaro: 2589] Re: [2588 / 2587] yalhua -
> Invitacion para editar To: eliberap...@googlegroups.com Send
> reply to: eliberap...@googlegroups.com

> Pardonu min Ueli, certe spamon mi ne volas al vi sendi. Lasu min
> rakonti al vi iomete pri tiu afero: mia familio parolis mesxihk-an
> lingvon.

Ueli

Martin J. Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Karan Ueli,

Mi certe ne multe scias kion diri.

"Yalhua" ne estas por-, pro-, aŭ per- esperanta.
Certe, oni povas ĝin traduki al Eo,
malgraŭ mi kredas ke tiu laboro me meritas.

Alie,
umm , ĉu vi scias pri handouts
eble (tempe) tio povus esti utila : https://hangouts.google.com/group/dWd9Zg6Sd2ebSNEGA