Vikimedia uzanto-grupo

KuboF Hromoslav

to eliberap...@googlegroups.com
Saluton.
Mi havas mesaĝon ne pri libera programaro, sed pri rilata afero - libera scio. Ni fondis grupon de esperantistoj Vikimedianoj kaj la Fondaĵo Vikimedio (la prizorganto de Vikipedio) nin akceptis. Por pliaj informoj vidu https://eo.wikipedia.org/wiki/Vikipedio:Esperanto_kaj_Libera_Scio kaj aliĝu al nia dissendolisto https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/eliso
Amike
--
KuboF Hromoslav
SKEJ - Slovenská esperantská mládež, http://skej.esperanto.sk/

Cindy McKee

to eLiberaProgramaro
eldono de informaj kaj lernaj materialoj (ekde flugfolioj ĝis libroj kaj T-ĉemizoj) + financa subteno + transprenado de permesiloj de E-aj verkistoj, sciencistoj, terminaristoj
kaj interkonsentoj kun muzeoj, ekz. QRpedia
estas interesaj ebloj kune! Mi gratulas vin!

2014/1/13 KuboF Hromoslav <ku...@i-espero.info>

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberap...@googlegroups.com
Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogram...@googlegroups.com
Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro