Saluton karaj!

Joop Kiefte

to eliberap...@googlegroups.com
Ĉu vi ankoraŭ vivas? Kion vi faras nuntempe?

Mi kutime ne plu multe partoprenis en retpoŝtlistoj ĉar retpoŝto iĝis tute nepritraktebla, sed mi eltrovis pri Spike kaj tiu problemo esence solviĝis... Tamen Spike ne estas libera programo do mi scivolas ĉu iu el vi scias ion similan liberan aŭ interesiĝus en (helpado pri) kreado de tia ilo libera...?

Amike,

Joop Kiefte

Martin J. Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
ŝajne mi ankoraŭ vivas.
🙄

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberap...@googlegroups.com
Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogram...@googlegroups.com
Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro

Joop Kiefte

to eliberap...@googlegroups.com
mojose vidi aliajn vivantojn -- eble bona momento por tiuj kiuj ĝeniĝas per ĉi tiuj mesaĝoj memori ĉu oni volas malaliĝi al la listo; aŭ al aliaj denove partopreni pri ĉi tiuj temoj...

olcp2

Ueli HAENNI

to eliberap...@googlegroups.com
Karaj listanoj. Vivosignon jen el Svislando sendas al cxiuj, kaj
individue al Joop:

Ueli

s-ro Ueli HAENNI, Fellenbergstr. 8, Postfach, CH-3052 Zol-
likofen. Telefono hejma +41 31 911 64 72 (parolu al respond-
ilo) aux provu, cxu vi povas min atingi oficeje, +41 31 911
23 22, lasante, se ankaux tie respondas aparato, cxefine de
mesagxo mia, la vian por mi. Retposxte: neniam sendu al mia
Edreso ueli.haenni @ swissonline.ch pli ol 500 kilobajt-
ojn. Nomon prononcu kiel en "m(-UELI-)lo": grajno->faruno.

David Rodríguez

Joop Kiefte

to eliberap...@googlegroups.com
Spike ebligas al mi trakti retpoŝton kvazaŭ ĝi estas babililo -- plej grave ĝi havas modon kiu organizas mesaĝojn laŭ persono anstataŭ laŭ fadeno, kio freneze helpas ne freneziĝi pri la kvantego da mesaĝoj. Pli grave, ĝi faras ĉion sen devigi fari konton, kaj laŭeble plej simple uzas retpoŝtajn kapablojn mem, do interagi kun ĝi de aliaj iloj devus esti se ne tre facile, almenaŭ absolute farebla afero.

olhjg

Martin J. Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Ĉu simile al notion aŭ asana ..?

Joop Kiefte

to eliberap...@googlegroups.com
Pli-malpli, sed plej grave ĝi fakte uzas vian ekzistantan retpoŝton, ĝi ne devigas vin fari ajnan novan konton kaj ebligas ĉiujn kunlabori ankaŭ sen fari kontojn.

omcah

Kim Ribeiro

to eLiberaProgramaro
Nuntempe mi muzikas kaj organizas la reton por ke vi povu aŭdi mian laboron en Spotify, iTunes, Deezer, ktp. Nur serĉu "Kim Ribeiro".
Kaj restis feliĉa pro la revivado de nia listo kun tre bona propono. Mi povas kunlabori, plezure.
Obs.- ĉu necesas instali Spike(n) por eksperti ĝin en Linukso?

Joop Kiefte

to eliberap...@googlegroups.com
Ne necesas, estas reta versio kiun mi uzas.

on47m

David Rodríguez

to eliberap...@googlegroups.com
Mi fartas sufiĉe komforta per la iloj de ĉiam, estas fakto que nun la plejmulto preferas aliajn ilojn por serĉi solvojn, sed forumoj kaj retlistoj estas por mi sufiĉe taúgaj kaj solvigaj Mi tre kontentas pro tio ke vi trovis ilon ne liberan kiu faciligis ĉion al vi :P Por mi ĉio estis ja facila jam antaue, eble mankas ne facileco, au rapideco, sed ia emo, ĉu ne?  liberan softvaron por libera homaro per libera lingvo!