Kurso de Esperanto por Ubuntu

Didier Janot

to eliberap...@googlegroups.com
Saluton al ĉiuj,

Mi frontas problemojn por funkciigi la programon Kurso4
sur Ubuntu 16.04.

Mankas sono kaj ne eblas malfermi la programon.

Ĉu kelkaj uzantoj de Ubuntu 16.04 jam frontis (aŭ ne frontis) tiajn problemojn?

Antaŭdankon,
DJ

Robert Leleu

to eliberap...@googlegroups.com
Mi ekinstalis por respondi al vi.

Same en la programo la sonoj ne funkcias.
Tamen la sonoj per si mem bone funkcias kiam lanĉitaj el dosiero sonoj, aŭ videoj

Je la 03/10/2016 14:55, Didier Janot skribis :

Didier Janot

to eliberap...@googlegroups.com
Mi faris provon kun Ubuntu 14.04, la programon bone funkcias.

Kun Ubuntu 16.04,
eblas malfermi la programon per la menuo,
sed sonoj ne funkcias, kaj ne eblas fermi la programon!

Ĉu Calors Pereira membras tiun liston?
Kiel kontakti lin?

DJ
> --
> --
> Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe
> Google.
> Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson
> eliberap...@googlegroups.com
> Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al
> eliberaprogram...@googlegroups.com
> Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la
> http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro
> ---
> "eLiberaProgramaro" group.
> email to eliberaprogram...@googlegroups.com.

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com, Hugo Mora Poltronieri
Tre kara Profesoro Hugo,

Sxajne estas kelkajn problemoj por funkciigi la programon Kurso4 sur Ubuntu 16.04.

TE : Mankas sono kaj ne eblas malfermi la programon.

bv, lasu nin scii se ia solvo ekzistas nuntempe aux baldaux.

Mi trovis sian adreson jen : http://www.kurso.com.br/korektanto.php?es

Eble, mi supozas, ie ekzistas retejo por raporti eraron, sed ni ne trovis gxin. =(

Dankon ai ajn meniere.

/ken

Jen raporto V

> [...]

> "eLiberaProgramaro" group.

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

Maço nel yuhqui yauh.

Robert Leleu

to eliberap...@googlegroups.com
vidu ankaŭ http://esperantofre.com/kontakto.htm
tie oni trovas Enr...@aol.com

Je la 05/10/2016 03:38, Martin Ponce skribis :
[...]

You received this message because you are subscribed to the Google Groups "eLiberaProgramaro" group.

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
=/
to eliberap...@googlegroups.com, ka...@kurso.com.br, Didier Janot (Google+)

bone, mi trovis tiun adreson en la programa priskribo de kurso4 > ka...@kurso.com.br

Gxi uzas QT =)

> [...]

> "eLiberaProgramaro" group.

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.

Robert Leleu

to eliberap...@googlegroups.com
Ankaŭ Ubuntu 16.10 ne soniĝas.
RL

Je la 04/10/2016 08:49, Didier Janot skribis :

Didier Janot

to eliberap...@googlegroups.com
Verŝajne io ŝanĝiĝis en Ubuntu
ekde versio 16.04 aù certe post versio 14.04
kaj Kurso de Esperanto bezonas korekton.

Ĉu la aŭtoro aù iu ankoraŭ zorgas pri ĝi ?

DJ

Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al

Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la
http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro

"eLiberaProgramaro" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an
email to eliberaprogramaro+unsubscribe@googlegroups.com.

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

Robert Leleu

to eliberap...@googlegroups.com
vidu kurso4 site:http://uname.pingveno.net
kaj
uname.pingveno.net
ĉu vi konas tiun Mathieu Pellegrin ?

Je la 18/10/2016 19:34, Didier Janot skribis :
-- -- Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google. Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberap...@googlegroups.com Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogram...@googlegroups.com Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro --- You received this message because you are subscribed to the Google Groups "eLiberaProgramaro" group. To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to eliberaprogram...@googlegroups.com. For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com
Oh ne! ne mi !

-- -- Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google. Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com Por malaboni ĉi tiun grupon, sendu retmesaĝon al eliberaprogramaro-unsubscribe@googlegroups.com Por pli da informoj kaj agordaĵoj, vizitu la http://groups.google.com/group/eliberaprogramaro --- You received this message because you are subscribed to the Google Groups "eLiberaProgramaro" group. To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to eliberaprogramaro+unsubscribe@googlegroups.com. For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

Vi ricevis ĉi tiun mesaĝon ĉar vi abonis al la forumo eLiberaProgramaro ĉe Google.
Por sendi mesaĝon al la grupo, uzu la retadreson eliberaprogramaro@googlegroups.com

Maço nel yuhqui yauh.

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com, ka...@kurso.com.br
jen​
 Carlos Pereira, lia respondo, pri kurso4

mi ​vin​ dankas Karlo.

​​
Carlos Pereira (Karlo) <ka...@kurso.com.br>:
Saluton, Martin!

Pardonu la malfruan respondon. Via mesagxo perdigxis en mia spamujo.

Por solvi problemon kun pli fresxaj versioj de Linukso, eble indas rekompili Kurson, uzante la plej fresxan version de QT. Bedaurinde, pro manko de tempo, mi ne povas okupigxi pri tio. La kodo de Kurso estas elsxutebla en la sama pagxo, kie oni elsxutas la linuksan version.

Tre danke kaj amike,

Karlo

Didier Janot

to eliberap...@googlegroups.com, ka...@kurso.com.br
Ĉu iu el la listo kapablas tion fari ?
Mi ne.
Kaj poste necesos enretigi la novan version.
DJ

Ueli HAENNI

to eliberap...@googlegroups.com, ka...@kurso.com.br
Mi certas, ke ekzistas listanoj, kiuj kapablas. Sed cxu iu havas
emon kaj tempon disponeblan, mi ne scias. Mi scias, ke mi, same
kiel Didier Janot, ne kapablas. Sed volonte por prezento de nia
lingvo en norda somero de jaro 2017 cxe gimnazianoj ne tre for de
mia urbo, mi sxatus povi anonci funkciantajn versiojn por cxiuj tri
"konfesioj" cxe surtablaj komputiloj (vindozo, OS X (apple) kaj
unikso).

Pri la adaptoj por "kares-telefonoj", kies uzo plias cxe gejunuloj 18-
jaraj en svislando, kompare kun la surtablaj komputiloj, mi
samtempe volas informigxi cxe vi, kara listano de
eliberaprogramaro, kiu scias pli ol mi: Cxu eblas profiti de Kurso4
(aux -3) per "kares-telefonoj"?

La kopiajxo, kiun mi sendas al Karlo, utilas, por ke mi danku lin
por KURSO. Kvankam prononco de la programo estas foje tro
"brazila", mi rekomendadas gxin. Li legos el spamujo iam poste ;-).

Ueli Haenni el Bern, Svislando

Martin Ponce

to eliberap...@googlegroups.com, Didier Janot (Google+), ka...@kurso.com.br