Femeile Care Iubesc Prea Mult Pdf Download

1 view

Unni Rasmus

to elephantbird-dev

Nu intenţionez să susţin că femeile sunt singurele care iubesc in exces. Sunt şi bărbaţi care se lasă obsedaţi de o relaţie cu aceeaşi fervoare ca şi femeile; sentimentele şi comportamentul lor işi au rădăcinile in acelaşi gen de experienţe din copilărie. Cu toate acestea, majoritatea bărbaţilor care au suferit in copilărie nu dezvoltă o dependenţă relaţională. Datorită interacţiunii dintre factorii biologici şi culturali, bărbaţii incearcă de obicei să se protejeze şi să evite suferinţa prin aspiraţii care sunt mai curand externe, decat interne, mai curand impersonale, decat personale. Ei au tendinţa de a-şi crea obsesii legate de profesie, sport sau hobby-uri, in timp ce femeile, datorită forţelor biologice şi culturale care acţionează asupra lor, au tendinţa de a deveni obsedate de relaţia cu un bărbat. -poate tocmai cu unul rănit şi distant. Sper ca această carte să fie de folos oricui iubeşte prea mult, dar ea a fost scrisă mai ales pentru femei, intrucat iubirea excesivă este un fenomen prin excelenţă feminin. Cartea are un scop bine definit: să ajute femeile ale căror relaţii cu bărbaţii se inscriu in tipare destructive, să le ajute să recunoască acest fapt, să inţeleagă esenţa acelor tipare şi să obţină ceea ce le este necesar pentru a-şi schimba viaţa. Dacă eşti o femeie care iubeşte prea mult, mă simt datoare să te previn că nu-ţi va fi uşor să citeşti cartea. Căci, dacă definiţia ţi se potriveşte, dar răsfoieşti cartea fără să te simţi mişcată sau afectată in vreun fel, sau dacă te plictiseşte, sau te irită, sau dacă nu reuşeşti să te concentrezi asupra materialului prezentat aici, sau reuşeşti doar să te gandeşti la altă persoană Femei care iubesc prea mult

Insa pentru ca nu e vina si alegerea lui constienta sa fie asa, nu inseamna ca nu e responsabil pentru cine e si ce face. Dar majoritatea nu vor sa se uite la asta. E mult mai simplu sa dea vina pe tine decat sa se uite cu adevarat la contributia lor. Si sa inceapa sa lucreze cu ei, cu ranile lor. Sa invete sa fie prezenti si contienti si sa vada cu adevarat care sunt rezultatele actiunilor lor.

femeile care iubesc prea mult pdf download

DOWNLOAD https://t.co/Is3CbhFzcm

Cum sa recunosti si sa schimbi tiparele iubirii distructive

Credeti ca dragostea inseamna suferinta? Aveti o relatie cu un barbat indisponibil emotional, dependent de alcool, de munca sau de alte femei? Poate ca va neglijati familia, prietenii si propriile interese, doar ca sa ii fiti lui intotdeauna alaturi la nevoie. Poate continuati sa sperati ca, daca il veti iubi destul, se va schimba in bine. Poate ca, fara el, va simtiti singura si pustiita, ignorand faptul ca relatia aceasta va pune in pericol echilibrul afectiv, in unele cazuri, chiar sanatatea si integritatea fizica.

Multe femei sunt aproape convinse ca asa ar trebui sa fie relatiile intime. Citind aceasta carte, veti afla ca teama de a ramane singure, de faptul ca nu meritati iubire si apreciere, de a fi ignorate sau abandonate isi are radacina in experientele din copilarie, care va determina tiparele comportamentale de la maturitate, in relatiile cu barbatii. Psihoterapeut cu experienta, autoarea va arata cat de nociva este aceasta dependenta relationala si afectiva, propunandu-va un program de recuperare in zece pasi
ce va va vindeca de boala iubirii excesive. Invatati cum sa nu mai iubiti prea mult si veti deveni o femeie sanatoasa, increzatoare in sine si fericita

"O carte extraordinara, superb scrisa, inteligenta." - Los Angeles Times

Robin Norwood este psihoterapeut specializat in cuplu si familie. Femei care iubesc prea mult a fost publicata in peste trei milioane de exemplare in intreaga lume.

Este o ironie cum noi, femeile, suntem capabile sa raspundem cu atata intelegere si compasiune la suferinta altuia, dar ramanem oarbe la propria noastra suferinta, spune Robin. Cam da. Cred ca asta m-a durut cel mai tare, recunoasterea acestui adevar simplu si clar. Ne punem de atat de multe ori pe locul 2, lasam atat de mult de la noi, sacrificam atat de mult ce ne place, de dragul relatiei, incat ne pierdem undeva pe drum si nu mai stim cine suntem. Nu este vina nimanui, este doar un model de relatie exersat de mici, pe care il replicam acum in relatiile mature cu barbatii.

Alegerea iti apartine. Cauta cartea, citeste-o cu inima deschisa si, daca te regasesti in comportamentele povestite de femeile de acolo, accepta acest lucru cu iubire si compasiune. Este primul pas. Realizeaza cata nefericire iti aduce situatia actuala si rolul pe care ti-l asumi acum si incepe sa lucrezi la femeia adulta si matura din tine. Aplicand, usor, usor, sfaturile lui Robin, te vei transforma dintr-o femeie care iubeste pe altul pana la suferinta intr-o femeie care se iubeste pe sine destul ca sa puna capat suferintei. Este un proces de durata, insa este un proces de vindecare si integrare, care te va scoate din rolul de salvator (in realitate, nimeni nu poate salva pe nimeni altcineva, ci doar pe el/ea insusi) si te va ajuta sa adopti o pozitie sanatoasa. Spune-mi cum merge printr-un comentariu!

Am citit Femei care iubesc prea mult cînd eram foarte tînără. Îmi amintesc că sufeream foarte tare din amor cînd am primit cartea să o citesc de la o colegă de redacție. Mi-a rămas în cap în urma lecturii faptul că fetele din familii disfuncționale, cu tați sau mame suferinzi de dependențe, vor căuta parteneri dependenți, chestie care m-a uimit teribil, aș fi zis la vremea aia, cu mintea de atunci, că ar trebui să fie taman invers. Adevărul gol-goluț e că nu am înțeles nimic. Am citit-o ca pe-o curiozitate și atît. N-am înțeles nimic. Nu a lăsat nicio urmă vizibilă, deși era o carte despre mine. Abia după ani mulți de terapie mi-am amintit de lucruri din ea și am început să înțeleg ce citisem atunci. E motivul pentru care apare în Orbi (o carte despre codependență, pînă la urmă), am sperat că voi face curioși mai mulți oameni să o citească. Dar la un moment dat dispăruse de pe piață. De curînd a fost reeditată și mi-am zis, ei, hai, e vremea să o recitesc, să văd ce sapă în mine. Și m-am apucat. Văleu, ce tsunami de emoții mi-a declanșat. Și ce uimită am fost, recitind-o, să mă găsesc bucată cu bucată și să înțeleg că nu am înțeles nimic la prima lectură, că nu aveam nici instrumentele, nici deschiderea necesare. Că aș fi putut atunci să încep să fac ceva, că m-aș fi putut recunoaște, dar strategiile mele de supraviețuire, mecanismele mele de apărare, negarea și rezistențele erau mult prea puternice. M-a durut rău lectura aceasta. Și m-a și bucurat, pe alocuri, fiindcă am regăsit părți vechi din mine, înlocuite acum de altele mai sănătoase. Mi-am reamintit că ajutorul este partea însorită a controlului și că femeile ca mine, foste fetițe care au trăit în haos și nesiguranță, au avut nevoie de control ca să poată supraviețui, dar apoi a devenit o capcană uriașă. În paralel, o recitește și o prietenă bună de-a mea, care a crescut într-un mediu de zeci de ori mai sănătos, o familie mult mai funcțională, înconjurată de mult mai multă iubire. M-aș fi așteptat ca pe ea să nu o doară, să nu se regăsească, iar ieri mi-a zis că nu poate citi mai mult de 15 pagini pe seară, că nu duce. Cred că e o carte despre fiecare dintre noi. O carte oglindă pe care îți vine să o dai de pereți. Și aș fi jurat că nu mai am cum simți asta, însă simt. Dar simt și bucurie că am curaj să mă uit acolo, că continui să mă vindec.

Am fost și încă port în mine o femeie care iubește prea mult. Așa că, pe mine una, m-a cam rupt în două recitirea ei. Și mă bucur că a făcut-o. Mi-a reactivat alarmele în sistem, m-a reașezat față în față cu mine. Mi-a amintit de unde vin și cît mai am de lucru. Musai să o citiți dacă nu ați făcut-o deja, mă tem că nu există femeie care să nu se găsească în ea.

Am citit Femei care iubesc prea mult acum ceva timp.Sincer.nu-mi amintesc nimic din ea.Am sa o recitesc.Azi.ma intalnesc cu tine a doua oara.Prima data.de dimineata.facand curat.am dat peste cartea ta Orbi pe care nu am putut sa o citesc cand am cumparat-o.Am trait o relatie toxica si mi-am zis ca nu mai vreau sa si citesc despre asta!Voiam sa o fac cadou.Ma mai gandesc!Poate intr-o zi am curaj!A doua oara.acum.Daca vreau sa ma gandesc la mine.sa fac putina introspectie.te citesc pe tine!ps.Inca nu ti-am citit nici o carte!nu cred ca pot!

Scris n 1943, piesa Iat femeia pe care o iubesc are premiera n1944 la Teatrul Naional Bucureti, n regia autorului. Spectacolul intrerupe prematur reprezentaiile, din cauza bombardamentelor careafecteaz Bucuretiul, ducnd la nchiderea teatrului. Dup rzboi,

eebf2c3492