azsiacenter.com

Horváth Péter

to elektr...@googlegroups.com
Sziasztok!

Szerintetek az

https://azsiacenter.com/

oldalon rendelt dolgok esetében kell számítani ÁFA/vám/kezelési költségekre?

Köszönöm!

Kaczmarek Edvárd

to elektr...@googlegroups.com
Szerintem igen, mert dropshippernek tűnik.

Ed

Sent from a tamagotchi

Zoltán Hermesz

to elektr...@googlegroups.com
Rendelt már valaki innen?
Működik ez egyáltalán?

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli elektro-lista csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) elektro-list...@googlegroups.com címre.

--
VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!

Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.

Köszönet érte.

Horváth Péter

to elektr...@googlegroups.com

Ezt találtam:

https://elektrotanya.com/content/azsiacenter-vasarlas

Vagyis kb, majd meglátjuk....

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „elektro-lista” csoportjára.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) elektro-list...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/CALe6ebBPZG2VNbgBTEJODLNNKw_1MGRiSvndMe0Zjkg8sPWZOA%40mail.gmail.com.

Zoltán Hermesz

to elektr...@googlegroups.com
A telefonszám az oldal tetején nem létezik.....

Horváth Péter <p69ho...@outlook.hu> ezt írta (időpont: 2021. okt. 7., Cs, 14:04):
[...]

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Szia

https://azsiacenter.com/
Hires es hirhedt magyar csalok (Banszki Szilvia es Stalter balazs) uzemeltetik, ok a tulajdonosai es mar nagyon nagyon sok embert megloptak, szoval vigyazz veluk - az angol valamint a magyar rendorsegi fotok is megvannak a korozott Stalterrol, stb - jobb ha ovatosan tovabb olvasod ezt.

A redbay europe jegyzett tulajdonosa, Stalter Balazs valamint a hatterbol a baratnoje akivel egyutt elnek: Banszki Szilvia

Itt angliaban volt ellenuk es valoszinuleg meg van is ellenuk es lessz is ellenuk birosagi eljaras, mivel a tevekenysegi koruk:
- adocsalas
- masok anyagi lehuzasa-meglopasa
- masok szemelyes adatainak a kinai kormanyzati adatbazisba valo juttatasa
- megtevesztes
- becsapas
- dokumentumhamisitas

es meg sorolhatnam
/Stalter Balazs apja ellen is hoztak birosagi dontest itt angliaban mar - ismereteink szerint  Stalter Balazzsal es Banszki Szilvivel egyutt bedrogozott egy hatranyos helyzetu, angol allampolgarsagu szemelyt es ugy vittek el az illetot a hazassagkotohoz, mire fel a hazassagkotonek ismereteink szerint be kellett jegyeznie, hogy olyan szinten droghatas alatt allt a no akinek az ingatlanjahoz hazasitas reven akartak hozzajutni, hogy a hazassagkotonek az illeto holgy meg annyit sem tudott mondani-jelezni, hogy igen vagy nem?!/

Birosagi eljarasban bizonyitottak, hogy ezek a szemelyek dokumentumokat hamisitanak, a naluk lako szemelyek szemelyes adataival visszaelnek, valamint azokat meglopjak-megkarositjak.
Magyarorszagon egy joideig a legkorozottebb szemelyek kozott voltak, mivel sokakat megkarositottak (2014-ig csak a vaterarol legalabb 1334 embert tobb mint 3300 tranzakcio reven, de csak az elso fiokjukkal meglopott emberek tudtak feljelentest tenni, mert kesobb mar nagyon ugyeltek arra, hogy a szemelyes adataikat eltuntessek).

Jelenleg tobb ingatlantulajdonos es ingatlanugynokseg illetve azok tulajdonosai is szeretne ktudni angliaban, hogy ezek a szemelyek pontosan holl tartozkodnak, mivel szamos ingatlant bereltek, a kilakoltatasi monatorium alatt a naluk lako berloktol beszedtek a penzt, de a tulajdonosoknak semmit nem fizettek tovabb, s havi szinten igy hazankent cirka a legalabb 1.5 evig tarto kilakoltatasi idoszak alatt hazankent legalabb 1800-2000 fontot tulajdonitottak el.
Majd mar kimenekultek angliabol, de a berloiket zaklattak es megtevesztettek, hogy tovabbra is fizessenek, vissza vissza jartak angliaba, s a Banszki Szilvia berelt kocsival jarkalt korbe az ingatlanokba, hogy szinlelje a berloknek, hogy itt vannak angliaba, es azok folyamatosan tejeljenek nekik, mikozben ok sem az ingatlanugynoksegeknek, sem a tulajdonosoknak nem fizettek.

Stalter Balazs es Banszki Szilvia munkareferenciakat hamisitva, masok neveivel valamint szemelyes adataival visszaelve egyeb referenciakat prezentaltak magukrol, illetve ... - Stalter Imrere is hivatkoztak, hogy mint csalad veszik ki az ingatlanokat, mikozben stalter imre birosagi eljarasanal kertek a fatert, hogy nyilatkozza azt, hogy hajlektalankent tranzitban kenytelen elni, mert nincs semmije es senkije ... - nagyon sokfele buncselekmenyeket kovettek el ezek a bunozok, ne keruld el a boltjukat, es a rendorsegi feljelentesi ertekhatarnal magasabb osszegert vasarolj es nyugodtan jelents fel oket

Ha barmi info kell vagy segitseg veluk-miattuk, szolj nyugodtan, segitek.

Bizonyitekkent keress nyugodtan ra a google-ben a kovetkezokre:
Imre Stalter
Balazs Stalter

Imre Stalter az angol weboldalan azt hazudja, hogy szivinfarktusa volt es az altala eladott termek milyen nagyon jo - magyarorszagon ugyanez a szemely hatranyos helyzetuekkel foglalkozo szervezetek reven hirdeti magat "ovatos" birkozasra (persze nem Stalter Imre csinalta a weboldalt, mert nem igazan tud angolul, hanem a Banszki Szilvia, aki a dokumentum hamisitasokat csinalta mikozben a Stalter ... - van hivatalos dokumentumom is, hogy haztulajdonosoknak adtak ki magukat ugyvedi irodan keresztul, mikozben csak bereltek az ingatlant, amely ingatlanbol kirugtak az altaluk odatett berloket a kilakoltatasi moratorium lejarta utan, mivel a Banszki-Stalter bunozok nem fizettek semmit sem az ugynoksegnek-tulajdonosnak)...

Stalter Imret 2 esetben is eliteltek buncselekmenyek miatt a fiat, aki a Banszkival egyetemben dokumentumokat hamisit es sokakat megkarosit jelenleg meg csak 1 esetben (mivel az eladoi helyeiken igyekeznek elrejteni valodi identitasukat azert, mert rendszerint lopnak-becsapnak-atvernek... masokat).

Magyarorszagon amugy ezen bunozoi paros miatt alakult egy nagyon nagy csoport, akik a vatera altal segitett ezen bunozok aldozataival probaltak a magyar rendorseg szamara bizonyitekokat osszegyujteni es egyertelmusiteni sikertelenul

Nehany hivatkozas:

Ezekhez a csalokhoz tartozik szamos magyar weboldal, de most csak 3-at adok meg:

A weboldalaikon es a cegjegyzekben megadott cimeken reg nem laknak mert kirugtak oket evekkel sot az egyik helyrol mar 1 evtizede, de ezek ossze vissza hazudoznak, masok cegneveivel visszaelve probalnak eladasokat ... valamint a weboldalaikon mas weboldalokrol lopott kepekkel reklamoznak mar 1,5 evtizede ... stb

Szoval csak ovatosan, nyugodtan osszeszedhettek aldozatokat, es kemenyebben kell fellepni ellenuk, mert a magyar rendorsegnel ha jol tudjuk van ismerettseguk-rokoni kapcsolatuk bekescsaban-ujkigyoson - ez lehetett az oka, hogy az elfogott bunozoket elengedtek anno, jah, es a lopott penzbol a Banszki csalad megcsinalta magyarorszagon a YES Chef ettermet-vendeglot

Szoval csak ovatosan ezekkel a csalokkal, a szemelyes adatokat pedig nem kene megadni nekik, mert ki tudja pontosan milyen dokumentum hamisitashoz hasznaljak fel

Tisztelettel
Zsigmond

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/CALe6ebCKxxDfBnS5aOy-vuvikM52pyc%2B3aW0uoDCPNHoG_mVqA%40mail.gmail.com.

gyapo

to elektr...@googlegroups.com
2021 October 7, Thursday 14:26 Zoltán, you wrote:
ZH> Rendelt már valaki innen?
ZH> Működik ez egyáltalán?

A kinaiwebaruhaz.hu-ról vásároltam, nagyon hasonlóan néz ki.
Egy nagy marék alkatrészt 220 Ft-ért, szerintem lesz áfa meg
vámkezelés, de még úgy is nagyon megéri, ha nem fröccsöntött műanyag
darabokat kapok valódi alkatrészek helyett. Az lesz kellemetlen, ha
sok csomagra bontják "ideiglenes készlethiány" miatt, és mindegyik
csomagot 800 Ft-ért hozza a postás.
Júl. 17-én vettem, szept. 10-én lépett szállítás állapotba, innentől
valami 100 napot kell várni max.

Üdv.: gyapo

gyapo

to elektr...@googlegroups.com
2021 October 7, Thursday 15:54 Zsigmond, you wrote:
ZIV> https://azsiacenter.com/
ZIV> Hires es hirhedt magyar csalok (Banszki Szilvia es Stalter balazs)
ZIV> uzemeltetik, ok a tulajdonosai es mar nagyon nagyon sok embert megloptak,

Na milyen jó, hogy 220 Ft-ot kockáztattam csak.

Van egy vaterás történetem. Vettem vaterán egy cuccot, nem kaptam meg.
Szépen följelentettem az eladót a rendőrségen, de közben megtaláltak
más károsultak is, csináltam egy levelezőlistát, megbeszéltük a
dolgokat, ők is följelentették. Érdekes, hogy pár embernek
visszafizette a pénzt. Mosonmagyaróvári dropshipper a szutyok.
A rendőrség összevonta az ügyeket, vádemelés, bíróság, ítélet, valami
170 embert soroltak föl az ítéletben, és persze kötelezték a szutykot,
hogy fizesse vissza a kárt, mai napig egy fillér se jött, 2014-es az
ügy, az ítélet mondjuk 2015-ös.
Szerintem ezeknél a rohadékoknál alap, hogy a nevükön nincs semmi,
jövedelem semmi, az ellopott pénzt fölélték.

Üdv.: gyapo

Acs Gabor

to elektr...@googlegroups.com
Micsoda leírás!

Pár hónapja jött szembe velem ez a weboldal, ki is néztem pár dolgot,
hogy jó lenne, és nagyon olcsó.

Aztán elolvastam a fizetési és szállítási feltételeket, hogy csak
átutalással lehet előre fizetni, majd a szállításról azt írja, hogy " Az
50 munkanapot mindenképp ki kell várni!" továbbá "Előfordulhat, hogy a
termék beszerzése időt vesz igénybe, türelmedet kérjük!" és ha nem
érkezett meg, akkor "Meg nem érkezett termékkel kapcsolatos reklamációt
a szállítási határidő lejárta után 30 napon belül tudunk elfogadni. Ezt
követően sajnos NEM!"

Szóval hamar úgy döntöttem, ez aránytalanul rizikós, itt nem szabad
vásárolni.

Gábor
> https://kinaiwebaruhaz.hu [2]
>
> https://aliexpressz.hu [3]
>
> --
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok
> „elektro-lista” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)
> elektro-list...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten,
> [...]

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Itt van a csalo tulajdonosnak a fenykepe, melyet a magyar rendorseg prezentalt mikor el akartak fogni, majd felvettek az angol rendorseggel a kapcsolatot es az angol rendorsegtol megkaptak a friss fenykepet, mivel itt is le kellett tartoztatni ot es mivel a felcsirkes erettsegis baratnoje iranyitja aki sunyin bujkal, hat ezert arrol nincs fenykep, de azt a szarzsakot is letartoztattak mar tobbszor azonos okokbol kifolyolag.
Amugy spanyolban rejtozkodnek, mert az angol hatosagok keresik a fergeket

Rengeteg csalast elkovettek es rengeteg kart okoztak bazi sokaknak es tudok adni par ingatlanugynokseget akik a mai napig keresik oket a fogd a penzt es fuss aktivitasuk miatt eppen ugy, ahogy azon tobb tizezrek is kerestek akiket megloptak

--
[...]
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/1538456491.20211007160045%40freemail.hu.
Csalok - Stalter - baratnoje Banszki 01.jpg
Csalok - Stalter - baratnoje Banszki 02.jpg

Acs Gabor

to elektr...@googlegroups.com
Nem mondok újat vele, nem szabad előre pénzt utalni senkinek.
Vatera, FB és egyéb vásárlások személyes átvétellel, bolti vásárlások
utánvéttel, külföldi netes vásárlások Paypal-lel.

Gábor

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Ezek a csalok (Banszki-Stalter) anno ezekkel a vateras fiokokkal huztak le az embereket (mostmar sajat weboldalt uzemeltetnek es hamis elerhetosegeket adnak meg azert, mert mostmar megtehetik, hogy csipegetnek, hogy kiket huzzanak le, illetve az emberek nem tudjak jellemzoen, hogy ok allnak a csalassorozatok mogott *a magyar lakcimeiket meg tudom adni, ahol az anyjuk es apjuk el*):
/last exportlaptop webaruhazat is uzemeltettek, ahol a vevok nem tudtak, hogy az hozzajuk tartozik es ugy tudjuk, hogy rendeltek tolluk szepen onnan, csak eppen nem sokmindent kaptak - ugy tunik, hogy a legfobb teruletuk a feljelentesi limit alatti akciok/
Ha kell, meg azt a weboldalt is meg tudjuk adni, ahonnan ok maguk rendelik a termekeket illetve ahonnan lopjak a termekekhez a kepeket

--
[...]
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/b31b6d3db7fbf6013ad8623b313f30eb%40e8e.eu.

Kaczmarek Edvárd

to elektr...@googlegroups.com
Nekem már többször utaltak előre és mindig megkapták, amit árultam.

Ed

Sent from a tamagotchi

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Jah, azt elfelejtettem emliteni: ezek peldaul nem csak a haztulajdonosokat meg az ingatlanugynoksegeket vezettek felre hamisitott papirokkal, hanem peldaul a NatWest bankot is es felmarkoltak meg mielott leceltek volna angliabol 35.000 fontot es ha jol ertesultunk, meg azt sem fizetik vissza, szoval bar a banknak az kis penz, de ha a bankot meg merik lopni es az ingatlan ugynokoket valamint a haztulajdonosokat, illetve a birot birosagon felrevezetik meg masnak az ingatlanjanak megszerzese celjabol az anyakonyvvezetot is at akartak baszni, szoval akkor aruld el mekkora az eselye annak, hogy teged elobb utobb ugyanezek a csalok nem fognak atbaszni?

Acs Gabor

to elektr...@googlegroups.com
Mit akarsz ezzel mondani? Hogy érdemes előre utalni?

Neked én is utalnék előre, természetesen. De ismeretleneknek nagyon nem
szívesen.

Gábor

gyapo

to elektr...@googlegroups.com
2021 October 7, Thursday 16:19 Acs, you wrote:
AG> Nem mondok újat vele, nem szabad előre pénzt utalni senkinek.
AG> Vatera, FB és egyéb vásárlások személyes átvétellel, bolti vásárlások
AG> utánvéttel, külföldi netes vásárlások Paypal-lel.

Igen, csak néha az sokkal drágább mnt a posta vagy egyéb csomagküldő.
Vettem vaterán is sok cuccot, harveraprón is, teszveszen. Jófogáson
még nem, ott is ajánlják, hog ne fizessen előre senki. De valahogy a
köztudatba az épült be, hogy a vevő fizet előre, és nem az eladó küldi
előre a cuccot, max utánvéttel, de az is kiemelten drága.

Üdv.: gyapo

jhidvegi

to elektr...@googlegroups.com
Acs Gabor wrote:
> Mit akarsz ezzel mondani? Hogy érdemes előre utalni?
>
> Neked én is utalnék előre, természetesen. De ismeretleneknek nagyon
> nem szívesen.

Én már rengetegszer utaltam előre. Eddig nem volt belőle bajom.
Pl az is előreutalásnak számít, ha pl a BG-n veszek valamit, és kifizetem a
rendeléskor bankkártyáról. Nem sok kínait próbáltam így. Esetleg a vigoexpress
is kínai? Az is rendben volt. Magyar cégek esetén cseppet se volt ritka, hogy -
céges műveleteknél - proforma számlára előre fizetek utalással.

Végülis, ha eltekintünk az utánvétes móditól, két lehetőség van. Vagy az eladó
kockáztat, hogy elküldi a portékát, de nem kapja meg az árát, vagy a vevő, hogy
előre fizet, és nem kap érte semmi. Amerikai cégeknél nagyobb összeget is be
mertem már vállalni.

hjozsi

gyapo

to elektr...@googlegroups.com
2021 October 7, Thursday 16:40 Acs, you wrote:
AG> Mit akarsz ezzel mondani? Hogy érdemes előre utalni?

AG> Neked én is utalnék előre, természetesen. De ismeretleneknek nagyon nem
AG> szívesen.

Ma már sokan számítógépen vagy okostelón intézik a vásárlást/fizetést,
elég egyszerű lenne megoldani, hogy pl. ügyfélkapus azonosítással a
https://niszavdh.gov.hu/index;jsessionid=081861AA0A2E07B5E63605C7C849928E.route1
címen hitelesíttetni hogy ki kinek mit ad el és ennyi. Ha nem jött meg
a cucc és nem adja vissza a pénzt, akkor büntetni mint a fene. Hamar
leszoknának a csalásról.
Persze ehhez olyan posta kellene, ahol utána lehet járni, hogy egy
feladott küldemény hol van, hol tűnt el és az kinek a felelőssége, és
akkor az fizesse a kártérítést meg a büntetést.
Az nem reális elvárás, hogy az ország egyik feléből a másikba kell
utaznom egy pendrive-ért vagy hasonló apróságért. Majd ha nyugger
leszek és ingyen utazhatok. :)

Üdv.: gyapo

Karoly Kovacs

to elektr...@googlegroups.com
gyapo wrote:
> Persze ehhez olyan posta kellene, ahol utána lehet járni, hogy egy
> feladott küldemény hol van, hol tűnt el és az kinek a felelőssége, és
> akkor az fizesse a kártérítést meg a büntetést.

Most piszok leszek: a Lajtától nyugatra kb. ez az alap.
Elvétve fordul elő, hogy valami nem oldódik meg ilyen módon, de az inkább valódi adminisztrációs
hiba (bár szerintem akkor a posta fizet, igaz, ilyen esetem még nem volt, csak feltételezem).

Károly

Acs Gabor

to elektr...@googlegroups.com
Magyar, jól ismert cégekkel ez nem probléma. De érdekes módon pont
ezeknél nincs is szükség előre utalásra, max. az első pár alkalommal.

De ott van mondjuk a Lomex, SOS, náluk már inkább fizetek kártyával a
futárnak, mint hogy utólag utaljak. Azonnal letudom a dolgot, nem fogok
késni, és nincs így nálam költsége.

Kínai, de úgy általában külföldi cégeknek inkább fizetek paypallal. Most
vettem valamit e-bayen, ott lehetett választani, hogy leemeljék a
kártyámról, vagy legyen inkább Paypal, az utóbbit választottam.

De pár napja lett volna valami, amit FB hirdetéssel vettem volna, a
Foxpostnál csak valami 200Ft körül lett volna az utánvét felára, ezt még
be is vállaltam volna. Csak az eladó nem akarta kockáztatni, hogy ha nem
veszem át az árut, a szállítás az ő költsége lesz.

Volt már, hogy sokezer dollárt elutaltam előre külföldre, pl. Taiwanra,
de csakis úgy, hogy ismerem az adott vállalatot. Idegennek meg még pár
ezer Ft-ot sem szívesen idehaza.

Gábor

jhidvegi

to elektr...@googlegroups.com
Acs Gabor wrote:

> Kínai, de úgy általában külföldi cégeknek inkább fizetek paypallal.

Itt is lehet egy eltérés köztünk. Az utóbbi nálam nincs. Biztos nem bonyi, csak
kell (gondolom) tudni angolul hozzá.

Na meg amiket írtok a listán, refund meg mittudomén, hááát inkább kihagyom
ezeket a zűrös helyeket.

hjozsi

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Ezek a Banszki-Stalter azsiacenter.com-os csalok amikor megismertuk 2011-ben ott sirtak, hogy a szemet vatera folyton kibassza oket mindenfele fiokjukat zarolja, stb, s ragoztak, hogy a paypal-ebay is milyen geci mert az is zarolja folyton mindenfele fiokjaikat, akkoriban mi sajnaltuk oket, de kesobb tudtuk csak meg 2013 decembere kornyeken, hogy valojaban ezek bunozok.

A Banszki Szilvia akivel a Stalter Balazs egyutt el es akivel egyutt kozosen huznak/huztak le embereket, s akivel egyetembe masok alairasait hamisitottak (birosagi eljarasban bizonyitott tenyallas, ahogy sok egyeb buncselekmenyuk is) olyan egyugyu antiszocialis paraszt, hogy SPA-ba dolgozott torolkozo hajtogatokent, de onnan is kirugtak azzal az indokkal, hogy meg arra a munkara is alkalmatlan.

Vagyis, ezek a szemelyek 1 munkat kepesek elvegezni, de azt egesz jol: csalasokat - s parazitakent elnek masokon.

A Stalter apja interneten koldulja felrevezeto hirdetes reven az emberektol a lovet, a cegeik weboldalainak adatait egy angol ceg rejti el, akik kifejezetten erre szakosodtak, hogy bunozoknek segitsenek.

Amugy mindketto kisstilu, munkara alkalmatlan szemely, egy csomo epitoipari cege volt a gyereknek, mindenhol be nem jelentett emberek dolgoztak ennek a tolvajnak, s olyan cegekrol beszelunk, amelyek nem is leteztek/leteznek.

Az egyik csalasuk ahoz kotheto, hogy egy amerikai Stalter epitoipari ceg referenciaival szerzett meg munkakat es nyakalta le a lovet szar minosegu ...

Az Azsiacenter-esek nagyon orultek amikor megkaptak, hogy kik azok a csalok akik ezt a weboldalt uzemeltetik, mert sok ember panaszkodott miattuk az azsiacenterre mar es a panaszosok java azt hitte, hogy ez a weboldal a magyarorszagon levo azsiacenterrel all kapcsolatba, stb.

Az egyik legjobb haverjuk egy olyan tetovalos szaralak, aki bosszubol bizonyos noknek (akik csinosak es nem hajlandoak lefekudni vele) es emberekenek (akik szamara nem szimpi) melyebbre tolja direkt a tetovalo olcso kinai festeket, hogy lehetoseg szerint az kapjon borrakot - ezt ez a fereg profitnak nevezi, s magyarorszagon is tetoval ez a kepzettseg nelkuli hulyegyerek.

A Canarian Tours (Lengyel Norbert es valamilyen Lengyel Lenti Vivien ujkigyosrol) vezetoi, akik a kanari szigeteken szorakoztak es elvezkedtek a Stalterekkel, mikor megtudtak, hogy a Stalterek nem fizetese miatt ki akarja a tulajdonos lakoltatni masok gyerekeit, ezek gyorsan ertesitettek a Staltereket, nem voltak hajlandoak az segiteni abban, hogy az Angol hatosagoknak at legyen adva a konkret tartozkodasi helyuk es a haz tulajdonos ki legyen fizetve es ne legyenek masok gyerekei stresszbe baszva, hogy mert a Stalterek csak lenyuljak a penzt es a tulaj meg az ugynokseg sem kap semmit abbol amit az ott lako illegalis alberlok fizetnek ...

Szoval mindenkeppen ha vasarolni akarsz a weboldalukrol, akkor a feljelentesi hatar felett legyen, s tegyel nyugodtan feljelentest, ha nem kapod meg a cuccod. A nevemre meg a megadott informaciokra nyugodtan hivatkozzal, ha a rendorseg megkeres engem is, nyugi bele, segiteni fogok.

--
[...]

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/db452064d81e00ebb7eeafa5ac809462%40e8e.eu.

Acs Gabor

to elektr...@googlegroups.com
Nem tudom, kinek írtad, de az én hozzászólásomra volt a válasz, szóval
mint írtam, eddig is eszem ágában sem volt onnan rendelni.

Eddig is eléggé bizalmatlan voltam, de amiket itt leírtál, annál is
bizalmatlanabb leszek.

A híradóban is rendszeresen mutatnak be ilyen mocskokat, akik erre
szakosodnak.

egész meglepő, hogy annyit sem néznél ki egy ilyen alakból, hogy a nevét
le tudja írni, aztán az Interneten mégis milyen jól elboldogul, egész
hitelesen kinéző webshopokat össze tudnak rakni rengeteg információval,
áruadatokkal, ászf-fel és mindennel.

Gábor
> „elektro-lista” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
> leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)
> elektro-list...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten,
> [...]

Bánhidi István

to 'Bali Zoltán' via elektro-lista
Sziasztok,

Ugyan Gabi levelere valaszolok, de mindenkinek szol, hogy offtopic, zarjuk le!

Koszonom
Istvan

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/09e129441c68febf29375ccc09de3987%40e8e.eu.

Zsigmond Istvan Varju

to elektr...@googlegroups.com
Szia Istvan

Sajnos jogos volt a kerdes es sajnos mivel ugy gondolod, hogy ez off topic - ezert gondolom, hogy nem utotted be az illeto nevet google-be mint>
"Balazs Stalter"
vagy
"Imre Stalter"

Ha beutotted, akkor lathatod: Redbay europe - Balazs Stalter
Es akkor lathatod a birosagi dontes is meg ha melyebbre asol akkor a tobbi tenyt is, miszerint dokumentumokat hamisit, etc - a birosagi anyagban van benne /alairas hamisitas/ - szimplan csak hozzajut masok adataihoz es felhasznalja azokat kenye kedve szerint
Valamint megkerdezheted a rendorseget is, hogy azok eredeti magyar rendorsegi oldal lementesek e vagy sem.
Illetve a vateras csalassorozatot megiro urtol is megkerdezheted, hogy mi a teljes neve a csalasokat elkovetoknek es akkor visszakapod, hogy Stalter Balazs es Banszki Szilvia *a rendorseg sem veletlenul fogta el oket*

Vasarlas: tenyleg vegyel amit akarsz ott, en nem mondom, hogy ne vegyetek nala, en csupan azt mondom: soha ne vegyel nala feljeletesi hatarertek alatt
Okok: a lehuzasok, amiket az exportlaptop es egyeb oldalain keresztul csinaltak valamint a lehuzasok amiket Londonban is csinaltak, valamint egyeb buncselekmenyek (mi csak a vateras es hazkiados csalasaikat tudjuk illetve hogy 35.000 GBP-t hamisitott papirok alapjan a NatWest banktol felvettek hitelkent, amirol ugy tudjuk, hogy nem is fizetik), s ekkor ugye emlitettem, hogy egy rakat ebay es paypal fiokjukat is bezartak a csalassorozataik miatt, s mint kiderult a vateran iod144 meg hasonlo fiokjaik reven bazi sok embert megloptak.

A magyar rendorseg elengedte oket, mondvan, hogy nem tudjak az indokot, hogy miert tettek volna ilyet illetve mindent nem tudnak bizonyitani, hiaba lett megadva, hogy a gyerek a baratnojevel a meglopott magyarok vateran keresztul elvett penzen vette ki a hazakat idekint, es a hazakra valo depozitot tettek le vele, de a karosultak ugyanakkor mikor ezek egyenesbe alltak masok megkarositasa reven, szoval a vateras karosultaknak nem adtak vissza a penzuket etc.
Kulon csoport foglalkozott veluk magyarorszagon, valamint rengeteg cikk volt roluk, stb, s most csak egy kis extra info lett megadva, hogy miert es hogyan vigyazzatok veluk, semmi mas

Szoval nem kell halalra aggodni, csak nyugiban csinalja mindenki a dolgat.

Magyarorszagon az adatvedelem: ezek a kinai kormany fele eljuttattak minden 2006 ota naluk vasarolt "ugyfelnek" az adatait a lakcimtol kezdve minden egyebet ami ahhoz kellett .... (hozzajarulas es engedely nelkul - mivel a kinai kormany kozpontilag letarol mindenkirol minden adatot az elektronikus levelrendszer valamint sima level es csomagszolgaltatoi rendszer reven etc) - ilyenkor a magyar ugyeszsegnek es rendorsegnek nem szamitanak a szemelyes adatok, csak akkor szamitanak, ha a bunozo rinyal, hogy az o szemelyes adatai ...

Az apja angliaban ugy hirdeti az eladasat a novenyi bogyokra, hogy neki sztrokja volt es milyen fain az arra, stb, magyarba megy hasonlo hatranyos helyzetu emberekkel akar ovatos birkozni, mint akinek az ingatlanjat el akartak venni es ugy be volt gyogyszerezve a hazassagkotesre, hogy az illeto no meg csak annyit sem tudott kimondani a hazassagkoto vallomasa alapjan, hogy igen vagy nem - szoval gondolhatod, hogy akkor magyarba miert hirdetnek hatranyos helyzetuek oldalan

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/elektro-lista/CAJOVeSfgsMwHQYZEW%3D9vXNG-39iiux3t6UtUYgy6Mj-6_y0Dxg%40mail.gmail.com.