Arkadaşlar merhabalar,
Biliyorsunuz AFM ile ilgili sorun yaşıyoruz.Sezai Hoca cihazların kullanımı ile ilgili daha dikkatli olmamız gerektiğini söylüyor. Timuçin,Zeliha veya benim labda bulunmamız halinde, haftasonu ve haftaiçi mesai saatleri dışında cihazlarla çalışılabileceğini belirtiyor.
Bu konuda gerekli hassasiyeti gösterebileceğimizi düşünüyorum.
Herkese iyi bayramlar..