Arkadaşlar merhabalar,
Sezai Hoca, 12 subat carsamba saat 10.30 da TUPRAS ARGE grubu ile toplantı olacağını duyurmamı istedi.Toplantıda, birkaç slide ile yapılan çalışmaların sunulmasını ve toplamda hepimizin 30-40 dak civarında sunum planlamamızı rica etti.
Ayrıca, laboratuvarda yaklaşık 30 dakikalık cihazların tanıtımı da yapılması gerekiyor.Sorumlusu bulunduğumuz cihazı tanıtabiliriz.
Toplantı, fiziksel kimya seminer salonunda yapılacaktır.
İyi çalışmalar...