Yarin (6 Haziran Cuma) Bulusma

8 views
Skip to first unread message

Dinçay Akçören

unread,
Jun 5, 2014, 2:47:24 PM6/5/14
to electropol-nan...@googlegroups.com, burcu arman, selda sen, Keziban Hüner, kezban_...@hotmail.com, Didem Aytac, Cakmak, Husniye (Istanbul) (Husniye.Cakmak@sgs.com)
Yarin, yani 6 Haziran Cuma gunu aksam taksim'de bulusup yemek yiyecegiz (Mesela Midpoint).  

Uygun olanlari bekliyoruz.


--
Dincay

zelih...@yahoo.com

unread,
Jun 5, 2014, 2:51:20 PM6/5/14
to Dinçay Akçören, electropol-nan...@googlegroups.com, burcu arman, selda sen, Keziban Hüner, kezban_...@hotmail.com, Didem Aytac, Cakmak, Husniye (Istanbul) (Husniye.Cakmak@sgs.com)

Biz geliriz :)

Android’de Yahoo Mail’den gönderildi



From: Dinçay Akçören <din...@gmail.com>;
To: electropol-nan...@googlegroups.com <electropol-nan...@googlegroups.com>; burcu arman <brc_...@hotmail.com>; selda sen <sen....@yahoo.com>; Keziban Hüner <kezba...@gmail.com>; kezban_...@hotmail.com <kezban_...@hotmail.com>; Didem Aytac <dide...@gmail.com>; Cakmak, Husniye (Istanbul) (Husniye...@sgs.com) <husniye...@sgs.com>;
Subject: Yarin (6 Haziran Cuma) Bulusma
Sent: Thu, Jun 5, 2014 6:47:23 PM

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "electropol & nanotech 2012-2013" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için electropol-nanotech-...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, electropol-nan...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/electropol-nanotech-2012-2013 adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Mehmet Giray ERSÖZOĞLU

unread,
Jun 5, 2014, 2:51:57 PM6/5/14
to dino, (dincay@gmail.com), kezban_...@hotmail.com, electropol-nan...@googlegroups.com, Keziban Hüner, selda sen, Cakmak, Husniye (Istanbul) (Husniye.Cakmak@sgs.com), burcu arman, Didem Aytac

Pazatesine kadar müsait değilim.  :( size iyi eğlenceler.  Umarım bi sonraki Ne :)

5 Haz 2014 21:47 tarihinde "Dinçay Akçören" <din...@gmail.com> yazdı:
--

Dinçay Akçören

unread,
Jun 5, 2014, 4:07:13 PM6/5/14
to Mehmet Giray ERSÖZOĞLU, kezban_...@hotmail.com, electropol-nan...@googlegroups.com, Keziban Hüner, selda sen, Cakmak, Husniye (Istanbul) (Husniye.Cakmak@sgs.com), burcu arman, Didem Aytac, orçun çınar
Hali saha icin kullandigimiz taktigi elektropole de tasimak istiyorum.

1-Dincay
2-Derya
3-Orcun
4-Ugur
5-Zeliha
6-Mecit
7-
8-


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages