Fwd: Tüpraş Ar-Ge Toplantı

5 views
Skip to first unread message

ilknur bozkaya

unread,
Feb 5, 2014, 10:10:32 AM2/5/14
to electropol-nanotech-2012-2013, Burcu Sayınlı
Arkadaşlar merhabalar,

Sezai Hoca'dan gelen e-mail aşağıdaki gibidir.Bu doğrultuda, iş bölümü yapmamız gerekiyor.Pazartesiye kadar sunum konularını, slaytları toparlarsanız organize olmamız daha kolay olur diye düşünüyorum.

İyi günler dilerim.

Not: E-mail listemizde olmayan arkadaşlar varsa iletiyi onlara da gönderirseniz sevinirim.

'Tupras taki ler saat   10 *veya 10.30 gibi gelip kendi konulari ile ilgili sunum yapacaklar. Biz ise  bizim sunumlardan sonra laboratuarın (cihazların ) tanıtımını yaparız.Ancak ,  TUPRAS sunumundan sonra TUPRAS icin tezini tamamlayanlar sunabilir.Sunumlar  agirlikli olarak  nano science ile ilgili olmali ve bu konuda bizim yaptigimiz grupdaki calismalari ozetlemeli  -bir kac kisi birbirine yakin konulari toparlayip sunabiliriz toplam 40 dak gibi  (toplam toplanti suresi  2 saati gecmemeli )
Buna gore arkadaslar isbolumu yapabilir. 

Arkadaslar bir hazirlik yaparsa gruplandirma isini Pazartesi birlikte (sabah) programi gozden geciririz.


Prof Dr A.S.Sarac

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages