Abi karaköy hariç ok, ama ısrar ederseniz sizi mi kırcam :-)
--
Arkadaşlar dediğim gibi hepsi olur, Başak karakoyde fazla adamla oturacagimiz yer az olabilir, bence bjk iyi orda Ortaköy opsiyonu var, biz Girayla okuldan çıksak 7 yi bulabilir gelmemiz, itirazı olan varsa şimdi söylesin yoksa ebediyete kadar sussun :))
Herkes için tamamsa bi ok çekin bakalım bende internet yokhtır Giray a ulasabilirsiniz.
Uğur