bulusma

13 views
Skip to first unread message

derya ce

unread,
Sep 5, 2014, 3:57:37 AM9/5/14
to electropol, ezgiii, ezgii, kezban, burcu arman, selda, gulte...@gmail.com, cand...@hotmail.com, didem
slm arkadaşlar bu aksam için uygun olanlar var ise görüşebiliriz mekan hk değişik fikirlere acıgıım:)
1. besiktas:D
2. karakoy
3.kadıkoy
4 bagdat cad.
 
oylamaya sunuyorum:P
maile eklemeyi unuttuklarım varsa eklermisinz?

Mehmet Giray ERSÖZOĞLU

unread,
Sep 5, 2014, 4:24:59 AM9/5/14
to derya ce, electropol, ezgiii, ezgii, kezban, burcu arman, selda, gulte...@gmail.com, cand...@hotmail.com, didem
hepsi :D

5 Eylül 2014 10:57 tarihinde derya ce <dece...@hotmail.com> yazdı:
> --
> Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "electropol & nanotech 2012-2013" grubuna
> abone olduğunuz için aldınız.
> Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
> electropol-nanotech-...@googlegroups.com adresine e-posta
> gönderin.
> Bu gruba yayın göndermek için,
> electropol-nan...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
> Bu grubu http://groups.google.com/group/electropol-nanotech-2012-2013
> adresinde ziyaret edebilirsiniz.
> Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret
> edin.



--
Mehmet Giray ERSOZOGLU
Istanbul Technical University
+90 533 513 26 56

derya ce

unread,
Sep 5, 2014, 5:44:27 AM9/5/14
to Mehmet Gültekin ÖZ, electropol, ezgiii, ezgii, kezban, burcu arman, selda, cand...@hotmail.com, didem
yaaw saat 5 de belli olsun kı ben de sıze gore servıse bıncem
oylayın yaa:)
 

CC: electropol-nan...@googlegroups.com; ezgi...@gmail.com; ezgi...@hotmail.com; kezban_...@hotmail.com; brc_...@hotmail.com; sen....@yahoo.com; cand...@hotmail.com; dide...@gmail.com
From: gulte...@gmail.com
Subject: Re: bulusma
Date: Fri, 5 Sep 2014 11:25:32 +0300
To: dece...@hotmail.com

Bence Susurluk dinlenme tesislerinde buluşabiliriz. Hem benim de yolumun üstü.

Peynir tatlısını bensiz yiyin lütfen, hakkım helal olsun :)

Saygılarımla,
Mehmet Gültekin ÖZ

Ugur Kaya

unread,
Sep 5, 2014, 6:06:17 AM9/5/14
to derya ce, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda

Abi karaköy hariç ok,  ama ısrar ederseniz sizi mi kırcam :-)

--

Dinçay Akçören

unread,
Sep 5, 2014, 6:39:51 AM9/5/14
to Ugur Kaya, derya ce, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda
Ben Besiktas diyorum.

Mehmet Tolga Satıcı

unread,
Sep 5, 2014, 7:08:08 AM9/5/14
to Dinçay Akçören, Ugur Kaya, derya ce, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda
Ben ortaköy ya da beşiktas diyorum...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M.Sc. Mehmet Tolga Satıcı
R&D Engineer, Polymer Science and Technology,  
 
Polipro Plastik-Gebze,TURKEY
 
e-mail: mto...@poli-pro.com



5 Eylül 2014 13:39 tarihinde Dinçay Akçören <din...@gmail.com> yazdı:

Başak Demircioğlu

unread,
Sep 5, 2014, 8:45:30 AM9/5/14
to Mehmet Tolga Satıcı, Dinçay Akçören, Ugur Kaya, derya ce, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda
Uğur Karaköy'de çok güzel mekanlar var haksıZlık ediyosun:)




5 Eyl 2014 tarihinde 14:08 saatinde, Mehmet Tolga Satıcı <meto...@gmail.com> şunları yazdı:

Mehmet Tolga Satıcı

unread,
Sep 5, 2014, 8:56:32 AM9/5/14
to Başak Demircioğlu, Dinçay Akçören, Ugur Kaya, derya ce, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda
Şimdi nirede buluşacağız?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M.Sc. Mehmet Tolga Satıcı
R&D Engineer, Polymer Science and Technology,  
 
Polipro Plastik-Gebze,TURKEY
 
e-mail: mto...@poli-pro.com



5 Eylül 2014 15:45 tarihinde Başak Demircioğlu <basakdem...@gmail.com> yazdı:

derya ce

unread,
Sep 5, 2014, 9:18:51 AM9/5/14
to Mehmet Tolga Satıcı, basak demircioglu, din...@gmail.com, nazif ugur, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii, selda
gıray hepsi
aslı hepsi
ugur karakoy harıc
dıno besıktas
derya karakoy
tolga besiktas-ortakoy
 
bu durumda besıktas olacak gıbı 
 

derya ce

unread,
Sep 5, 2014, 10:16:23 AM9/5/14
to selda, Mehmet Tolga Satıcı, basak demircioglu, din...@gmail.com, nazif ugur, burcu arman, electropol, Mehmet Gültekin ÖZ, cand...@hotmail.com, kezban, ezgiii, didem, ezgii
slmlar erkenden gelen olursa aslıyı arayabılır(bugun maillerine bakamıo) bnem gelişim 7 olur dıye düşünüyorum
 

Ugur Kaya

unread,
Sep 5, 2014, 10:39:35 AM9/5/14
to derya ce, electropol, burcu arman, basak demircioglu, Mehmet Gültekin ÖZ, kezban, cand...@hotmail.com, ezgiii, ezgii, didem, Mehmet Tolga Satıcı, din...@gmail.com, selda

Arkadaşlar dediğim gibi hepsi olur,  Başak karakoyde fazla adamla oturacagimiz yer az olabilir, bence bjk iyi orda Ortaköy opsiyonu var,  biz Girayla okuldan çıksak 7 yi bulabilir gelmemiz,  itirazı olan varsa şimdi söylesin yoksa ebediyete kadar sussun :))
Herkes için tamamsa bi ok çekin bakalım bende internet yokhtır Giray a ulasabilirsiniz.
Uğur

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages