küsimus küsimus

kiwa | paranoia.ee

to ek...@googlegroups.com
meie kolleeg usast, ag davies, kelle raamatu ma kirjastasin, hallutsinaator, endine sõjaväelane ja grindcore muusik, kes elab florida osariigi kõige vaesemas linnas palatakas, saatis alloleva idee. äkki keegi meist haakub sellega?

do you know anything about programming or creating apps? i was thinking of some type of app with access to project gutenberg or some other literary archival database  that morphs and/or generates text based on the user's biofeedback information captured from phone or some other device..., maybe also mutating over time as interconnected between different users of the app.....i know that is vague, but - maybe an idea.
of course, i am completely out of the technological loop. i am interested in merging technologies and users in creating some form of living literary document.... i dont know what already exists , etc.

Barthol Lo Mejor

to ek...@googlegroups.com
Must on kunstnik
Must on maa
Edasi või tagasi
Sedai saa

--
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "eksp".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil aadressile eksp+uns...@googlegroups.com.

Erkki Luuk

to ek...@googlegroups.com
tere

ma ei saa täpselt aru, mida ta tahab. kui progejat, siis on variant otsida internetist (kust leiab (ma eeldan) kindlaste ideid ja progejaid kokku viivaid saite). siis veel https://courses.cs.ut.ee/2019/tvp/Main/CFP, mis vb ka sel a-l toimub. 3-s v6imalus on minna oma ideed pitch'ima mingile häkatonile (mis v6ib muidugi tyytu olla, samas tehtaks seal prototyyp vb yhe ööga valmis)

kui ta ise progeda tahaks, oleks asi veel lihtsam. selle 6ppimine v6ib muidugi aega v6tta, aga teeotsa kättenäitajaist puudu ei tuleks (isegi mina võin sel teemal mingit e-vähem usutavat juttu ajada)

lisaks meenus misti, mis vb --- mikstahes-(mitti----(mitti)) just päris asjassepuutumatu pole: 2013. a l6pp oli imeline (nn hauatagune) aeg

mh oli mul siis ka hauatagune haud (nn idee, v au) koostada järamine keel:

keegi kirjutab: str 4ws jseirogj. see tähendab: iga 4-s (4) sõna (w) asendada juhusliku pikkusega juhusliku stringiga (s) või stringiga jseirogj. str on siis proge nimi, mis muundab teksti failis inp.txt tekstiks failis out.txt. kui omada piisavalt palju lylitusi (siin 4ws) saab kirjutada str sdlkflösadfk, jne, mis kõik midagi sisendiga teevad, ja sa ei tea mida (kuna sisestad juhuslikke stringe). hakkasin ka proget kirjutama, aga see jäi pooleli (nagu ka (peagu) k6ik muu)

jaam

Anti Saar

to ek...@googlegroups.com
kas mitte timo toots pole selle ala alajaam

Erkki Luuk

to ek...@googlegroups.com
idee on samas huvitav, st v6iks yritada teostada. ja kui tema raamatust on mingi pikem tekstinäide, tahaks seda ka näha. kunagi lugesin, kaamera pandi auto kylge, auto s6itis, kaamera filmis, midagi toimus (masin6pe, kunst), google palkas, internetist ei leia

jaam

kiwa | paranoia.ee

to ek...@googlegroups.com
tete