Council Eğitimi

Özgül Öztürk

to ekom...@googlegroups.com
Sevgili Ekomimari grubu,

İlgilenebileceğinizi düşündüğüm bir eğitimin duyurusunu yapmak istiyorum.

17-19 Mart 2017 tarihlerinde Council eğitmi vermek üzere eğitmenimiz Rob yeniden İstanbul'a geliyor.

Council, topluluk oluşturmak için kullanılan, iletişimin hiyerarşik olmayan ve işbirliğine dayanan bir biçimidir. Yargısız, kalpten dinleme ve var olanın kalpten ifadesine olanak tanıyan bu pratikle ve egitimle ilgili detaylari ekteki davetiyede görebilirsiniz.

15 kisiyle sinirli bu egitime, Council felsefesini ve pratigini hayatlarinda, islerinde, ait olduklari topluluklarda kullanacagina ve paylasacagina inandigimiz sizleri davet ediyoruz.

Katilmak için davetiyedeki başvuru bilgileri kısmındaki linke tıklayarak başvuru formunu doldurabilirsiniz.

Özgül  ÖZTÜRK

Gerçekten ihtiyacınız yoksa bu sayfayı yazdırmayın ve ormanların korunmasında siz de katkıda bulunun.

Yönetim Kurulu Üyesi

Board Member

İTÜ Vakfı Toprak Yapılar Grubu

Gul Buyukbay

to ekom...@googlegroups.com
Canim ben katilmak isterim ama basvuru linkini neden goremiyorum?

Gul Buyukbay

Özgül Öztürk

[...]

İdil Kışlal - Özgül Öztürk

TheWayofCouncil Davet.pdf