Merhaba,
Ekmek Parası yarın son kez oynuyor ve sezonu da kapatıyoruz.
Bu vesileyle oyun sonrası ikincikat'ta içmece inceden partilemece
felan olacak.
Oyunu görmemiş olan ya da son kez görmek isteyenler oyun 21:00'da.partiye akayım diyenler
22:30'da.İçkinizi eğlencelik müziğinizi,playlistinizi yapın, kapın gelin.
martı,peer gynt,bernarda,ros-guil,ekmek parası ekibi hadi bakam birleşin!
Not:Oyuna gelecek olanlar yazsın malum mekan küçük.
Sevgi-saygı...