10 17 şubat yokum

0 views
Skip to first unread message

mustafa cicek

unread,
Jan 12, 2012, 4:41:02 PM1/12/12
to ekmek-...@googlegroups.com
kesinleşti gibi, 10 şubat cuma gidiş 17 şubat cuma dönüş.. yani dönüş  muhtemelen gündüz olur ama 3 te 4 te imip havaalanından koştur koştur gelip o yorgunlukla ışık filan yapıp oyuna çıkamam gibi geliyor.. zira vanda muhtemelen çadır madır gibi yerlerde kalırız, bilemiyorum.. biraz yorgun olurum diye tahmin ediyorum... yani önerim 17si cuma kumbaracı ihtimalini bi unutalım..
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages