Fwd: ekmek parası

1 view
Skip to first unread message

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 21, 2011, 5:13:14 PM3/21/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Koray oyunla ilgili bir yazı yazmış. Ektedir, afiyet olsun:)

ekmek parasi.doc

dilan mungan

unread,
Mar 21, 2011, 5:56:10 PM3/21/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ne güzel yazmış, bi yerlerde yayınlansaya bu yazı...

21 Mart 2011 23:13 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Mar 21, 2011, 6:06:13 PM3/21/11
to ekmek-...@googlegroups.com
obarey güneş doğar!

2011/3/21 dilan mungan <dmu...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Mar 21, 2011, 7:06:09 PM3/21/11
to ekmek-...@googlegroups.com
çok güzel olmuş nerelere yollayabiliriz acaba.
koray belki bireysel olarak mimesis-tiyatroonline gibi yerlere
yazmak isteyebilir.impro ve oyunbaz sitesinde yayınlarız.başka aklıma gelmiyor bir
yer.öneriler?

22 Mart 2011 00:06 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Mar 21, 2011, 8:02:20 PM3/21/11
to ekmek-...@googlegroups.com
nehir metaforu!
 
ne güzel yazmış. uzun süredir okuduğum en güzel eleştiri yazısı gibi geldi bana ama duygusal mı davranıyorum acaba.


 
22 Mart 2011 01:06 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 22, 2011, 3:56:05 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
duygusallaşma özgür.
biraz kadınsı.

22 Mart 2011 02:02 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 22, 2011, 4:30:13 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ne güzel yazmış.
kesin bi yerlerde yayınlanmalı hakaten.
hatta ben bizim hastanenin duyuru panosuna asayım bakalım ne dicekler.

22 Mart 2011 09:56 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

evrim dogan

unread,
Mar 22, 2011, 6:18:47 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
heryerde  yayınlansın, dağıtılsın, bastırılsın,  terminalin balkonundan taksime doğru atılsın.. 
alnımıza yapıştırılsın...
koray'a teşekkür etmelii , ellerinden öpmeli :))))
ohh her geçen gün biraz daha içim rahatlıyor

Guray Dincol

unread,
Mar 22, 2011, 6:49:15 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben facebookda paylaştım.bir de etkinlik olarakta ekmek parasını açtık.
onu da yayabilirsiniz.

22 Mart 2011 12:18 tarihinde evrim dogan <sahintu...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 22, 2011, 7:03:07 AM3/22/11
to ekmek-...@googlegroups.com, Guray Dincol

Koray'a bi sorsa mıydık acaba facebook'ta paylaşmadan önce? bişey diyceeni sanmıyorum ama nezaket icabı..

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages