bir okuyun..

3 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Mar 16, 2011, 4:56:50 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Künye ve teşekkürler aşağıdaki gibi bir

bakın eklenmesi gereken isim vs. var mı?




EKMEK PARASI


Yazar:Gesine Dancwart

Çevirmen:Sibel Arslan Yeşilay

Yönetmen:Güray Dinçol

Yönetmen Yardımcıları:M.Özgür Bahçeci-Evrim Şahintürk

Reji Asistanı:Dilan Mungan

Dramaturji:Grup Çalışması

Metin Danışmanı:Jule Sievert

Işık Tasarım:Mustafa Çiçek

Ses Tasarım:Kansu Gül-Anıl Gümüş

Işık :Deniz Kılıç

Ses :Özgen Kaybaki

Dekor-Aksesuar-Kostüm:Oyunbaz

Oyuncular:Evrim Şahintürk

M.Özgür Bahçeci

Mustafa Çiçek

Pınar Akkuzu

Sena Taşkapılıoğlu Kornhauser

Genel Sanat Yönetmeni:Abdullah Cabaluz



Teşekkürler:


İstanbul Bilgi Üniversitesi Sahne Sanatları Programı, Aylin

Kalem, Esra Ayhan, Bilgi Üniversitesi çalışanları, Ceylan Ertem,

İstanbulimpro, Erman Kobak, Burcu Halacoğlu, Neslihan Arol,Aslıhan

Azeri,Sibel Ulusoy.


sena taskapılıoglu

unread,
Mar 16, 2011, 5:00:55 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com, Guray Dincol

benim adımı büyük fontla yazman iyi olmuş, yalnız Abdullah'ınkini küçült :)

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 6:36:22 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
burcu hallacoğlundan itibaren silinmesini talep ediyorum yanee.
katılanlar?

16 Mart 2011 12:35 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
şunu düşündüm ben.
hani bu aslıya sibele teşekkür etmişin ya, etme bence.
abi onlar da oyunbaz zaten.
yani zaten biz bu projeyi zaten oyunbaz olarak yaptık.
yani bu şey gibi bi şey.
bernarda alba çıktığında kansuya ardaya teşekkür etmek gibi bi şey.
etmeyelim derim kenkeeee.
ha ayrıca onlar hep yanımızdaydı ve bunu her seferinde gönül bağımız var size diyerek belli ediyoruz tabe.
ama bence o olmasın.
ne gereği var abi.
hepimizi oyunbazız sonuçta.

16 Mart 2011 11:00 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 6:35:06 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
şunu düşündüm ben.
hani bu aslıya sibele teşekkür etmişin ya, etme bence.
abi onlar da oyunbaz zaten.
yani zaten biz bu projeyi zaten oyunbaz olarak yaptık.
yani bu şey gibi bi şey.
bernarda alba çıktığında kansuya ardaya teşekkür etmek gibi bi şey.
etmeyelim derim kenkeeee.
ha ayrıca onlar hep yanımızdaydı ve bunu her seferinde gönül bağımız var size diyerek belli ediyoruz tabe.
ama bence o olmasın.
ne gereği var abi.
hepimizi oyunbazız sonuçta.

16 Mart 2011 11:00 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

benim adımı büyük fontla yazman iyi olmuş, yalnız Abdullah'ınkini küçült :)


PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 6:40:49 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bi de belirtmiştim zaten daha öncesinden ama çok kaale alan olmamış anladığım kadarıyla.
pınar akkuzu diil.
pınar minnoş akkuzu.
bin kere dedim ama...
ben bu şartlar altında nasıl tiyatro yapıyorum hala anlamış diilim.
biraz saygı yaaa sanatçıya.

16 Mart 2011 12:38 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
ayrıyetten dramatujinin de grup çalışması yazmasına gerek yokmuş gibi geldi.
hatta dramaturjinin tamamen kaldırılması gerektiğini düşündüm.
gerek yok ki.
birlikte yaptık işte.

16 Mart 2011 12:36 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 6:38:48 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ayrıyetten dramatujinin de grup çalışması yazmasına gerek yokmuş gibi geldi.
hatta dramaturjinin tamamen kaldırılması gerektiğini düşündüm.
gerek yok ki.
birlikte yaptık işte.

16 Mart 2011 12:36 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 16, 2011, 6:44:30 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
sibel bana kişisel olarak çok destek oldu oyunbazdan bağımsız.ona ayrıca teşekkür etmek isterim.Oyunbazın kalan üyelerine topluca bir şey denebilir belki

16 Mart 2011 12:35 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:
şunu düşündüm ben.

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 6:42:28 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com

lan bu maillerde kendi kendine konuşmak çok eğlenceliymiş.
ben hep bunu yaparım ki o zaman.
gerçi bi an lan bu grup oyunbaz mı diye bi telaşeye düştüm ama baktım ve bi kez daha emin oldum.
ekmek grubuymuş deyü.
aaağğğhhhh.
sıkıldım ben burdan, biri burdan alsın beni.

 
16 Mart 2011 12:40 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Mar 16, 2011, 6:47:29 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
El fikrini kullanacaksak afişte Bahar Gökbender'i eklemeli teşekküre.
 
Evrimin telefonunu yollayabilecek olan var mı?

16 Mart 2011 12:42 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 16, 2011, 7:09:07 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com

05364220182

mustafa cicek

unread,
Mar 16, 2011, 10:35:35 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
teşekkürler kısmının sonuna da 
"sibel aslan yeşilay'ın da ta..."
diye bir ibare koysak..

On Wed, Mar 16, 2011 at 1:09 PM, sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> wrote:

05364220182


evrim dogan

unread,
Mar 16, 2011, 2:50:20 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
minnoş eklenmeli bence
 
sena'nın adı neden büyük? soyadı kornahanuzer büyük kalsın ama

sibel aslanın bence de ta auuuaa koyam

evet oyunbaz üyelerine isim isim ayrıca teşekkür etmek gereksiz...
özöz!  kol düğmeleri tamam
güray joo! alışveriş yaptım bugün.. sonra eve gelip içlerini boşaltıp, gazeteyle doldurdum.. güzelce ağızlarını bantladım.. gıcır gıcır butaforlar.. cacık bile var.. krem peynir, meze falan...filan ... iç malzemelerinde de bir gün size rakı balık yaparım hehehhehe
 başka ne diyecektim...


EKMEK PARASI


Yazar: iki bira ısmarla yeter.

Çevirmen : çeviremem ben. elim iyi çevirir cebimde. çevirmenim.

Yönetmen: ben oyuncunun konforunu düşünürüm. yarın gündüz kim uygun? kimle çalışabiliriz. bizim realitemiz bu arkadaşlar. özgür seninle bu konuda bir türlü uzlaşamadık. 

Yönetmen Yardımcıları:oh lan! sonunda bu oyunu yapacak enayileri buldum 

Reji Asistanı: nerdeyim ben neler oluyor. 

Dramaturji: alt metinleri tamamlayalım. 

Metin Danışmanı: notlarım varr.. notlarım...

Işık Tasarım: kolay abi

Ses Tasarım: evde hallederiz

Işık : masa lambalarını açık unutmayın abi.. mavi ışık yandı.. söndü.. yandı söndü.. florasanların söndükten sonraki pırpırı iyi efekt veriyo valla..ışığı alın bak.. zincirler enteresan  di mi?

Ses : şıp şıp, su sesi.. hastasıyız ceylan ertemin.. ferdi tayfur'u da kosak mı sonuna...

Dekor-Aksesuar-Kostüm: kız sende uygun bi çanta var mı? tıraş makinesi olan..? depresyon hırkası lazım nerden buluruz ya? masalar, meyva kasası gibi mi lan? hah bu platform süper oldu.. 

Oyuncular: çalışmak zevkli midir? dramaturji zevkli midir? ben geldim otoparktayım aksesuarlar için adam lazım..

çenemi kırsam daha çok açılır mı acaba.. acting acting!! başlıycam ama.. saçları kestik el hep kafada abi..

ayaklar kokuyo mu acaba.. ben bi yere çöküp sigara sarayım. bedenine en hakim benim nasıl olsa.. sesamım abi işte ben..param yok, pulum yok.

karların içinde boğulsam da şu replikleri söylemesem.. kayıt... oh yırttık.. anlamıyorum abi ne diyo burda anlamıyorum. kanka ben şu repliği şöyle değiştirdim. duvara nası yatıcaz abii

değil haftanın, ayın, yılın hatta yüzyılın en muhteşem oyuncusuyum ben.. ortaam bu kadın şimdi nası bi kadın.. soyadım yabancı, bu kadın bana yabancı.. 

Genel Sanat Yönetmeni: kefen abi kefen 


 

evrim dogan

unread,
Mar 16, 2011, 2:54:21 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com

hepinizi çokk öpüyor ve yarın için kolaylıklar diliyorum...
macera başlıyor...
her hafta her perşembe.. hergün bir gün.. prova ömür boyu

ellerinize ellerimize sağlık 
al bakem cenin pozisyonunu


 


PINAR AKKUZU

unread,
Mar 16, 2011, 5:56:29 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
evroşe bacak titriyo len.
naapcam?

16 Mart 2011 20:54 tarihinde evrim dogan <sahintu...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Mar 16, 2011, 10:01:36 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
uyuyamamak...

2011/3/16 PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Mar 16, 2011, 10:34:54 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
uyuyamamak...

17 Mart 2011 04:01 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages