prova yapmak

0 views
Skip to first unread message

evrim dogan

unread,
Feb 19, 2011, 8:27:39 AM2/19/11
to ekmek-...@googlegroups.com
canlar francala parası ekibi

yarın bir toplanım ezber alalım biraz elleşelim oynaşalım mı? demek isterim
yok eğer dinlenelim evde fırfırlanalım derseniz ona da okey der sizin cevaplarınızı alana kadar susar,
sizi pamuklara sarmalar sararımm

eğer santral uygunsa 14.00 gibi toplaşmak 17.00 gibi dağılışmak hım? 

Ozzzy

unread,
Feb 19, 2011, 12:10:41 PM2/19/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Valla santrali bilmiyorum boş mu, hafta içi görebiliyorum programı ama büyük ihtimalle boştur. 

Ben kendim çalışmayı düşünüyordum, tek başıma yapacağım pek çok ödevim olduğundan kelli. Birlikte çalışıp birbirimize gösteririz, güzel de olur, hoş da olur... 

19 Şubat 2011 15:27 tarihinde evrim dogan <sahintu...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages