Arkadaslar merhaba,
Daha önce bildirdiğim gibi sizlere bizim şirket klüp organizasyonu olarak 1 martta oyuna gelecekti. Ne yazık ki şirket içinde su an yürüyen bir müzik yarışması olayı var ve şirket finale çıktı. Dolayısıyla aralarında 1 hafta olan bu organizayondan dolayı katılımı düşürmeyelim, mart sonu başka bir oyuna gelelim diyorlar daha kalabalık bir ekiple. Çok heyecanlılar ama çok güzel bir şirket içi duyuru metni filan hazırlamışlar basın bülteninden filan yararlanıp, bence güzel olacak.
Güraycım sen kesin tarihler belli olunca bana haber ver ama şimdi baktım, 16 marta da erken diyecek onlar. Sanırım nisana kalacak bu iş :( üzüldüm şimdi, ama sonuç olarak olur yani, mart ya da nisan.
Haber bekliyorum, bi ara duyuracaklar, ben de yine kesinleşince durum size haber veririm.