evhammmm!

1 view
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Jun 1, 2011, 3:18:07 AM6/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
eveeet evham zamanı...
dün kumbaracı50 ile konuştum çok az bilet satılmış,çalışın der...
rezervasyonlarınızı kumbracı50 telefonuna ya da oyundan 30 dk.
önce bileti almak üzre kapıya yönlendirin.
görüşürüz.

Ozzzy

unread,
Jun 1, 2011, 5:29:47 AM6/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
hayrettin şipar 2 kişi

01 Haziran 2011 10:18 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

deniz kilic

unread,
Jun 1, 2011, 6:27:37 AM6/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben anlamadım şimdi. kapıya yönlendirin dediğimiz yine biz rezervasyon alıyoruz o zaman??
bu durumda, 


hayrettin şipar 2 kişi
günışığı zan 2 kişi



From: Ozzzy <ozgur...@gmail.com>
To: ekmek-...@googlegroups.com
Sent: Wed, June 1, 2011 12:29:47 PM
Subject: Re: evhammmm!

Özgen Kaybaki

unread,
Jun 1, 2011, 6:30:34 AM6/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
okan için rezervasyon yaptırarak benim için küçük ama ekmek parası için büyük bir adım attım.
'değil' diye fısıldadığınızı duyar gibiyim.


2011/6/1 Ozzzy <ozgur...@gmail.com>

Ozzzy

unread,
Jun 1, 2011, 2:48:58 PM6/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
zehra öztürk 4 kişi

Ozzzy

unread,
Jun 2, 2011, 4:27:27 AM6/2/11
to ekmek-...@googlegroups.com

 
zehra öztürk 4 kişi
ramazan ayyıldız 3 kişi
   erol toprak 2 kişi

Guray Dincol

unread,
Jun 2, 2011, 4:42:54 AM6/2/11
to ekmek-...@googlegroups.com
abi bunları buraya değil kumbaracıya yazdırmalısın ya da kumbaracı50 telefonuyla kartla alabiliyorlar.kapıya yazdıracaksan da oyundan 30 dk. önce gelmeliler.

02 Haziran 2011 11:27 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages