We are the champions'

0 views
Skip to first unread message

Ozzzy

unread,
Feb 28, 2012, 5:55:45 AM2/28/12
to ekmek-...@googlegroups.com

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 14, 2012, 7:38:45 PM3/14/12
to ekmek-...@googlegroups.com

Sonuncu versiyondan öte, ilkini beğendim ( koral olması yakaladı beni, çok insan, çok ses gibisinden), ikincisini de beğendim çünkü o da pek bi senfonik gazlı ve bir Holywood filmi müziği havalarında, Javalı arkadaşlarla, Vancouver 2010 versiyonuna ise diyecek hiçbirşeyim yok, yalnızca fantastik.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages