Sonuncu versiyondan öte, ilkini beğendim ( koral olması yakaladı beni, çok insan, çok ses gibisinden), ikincisini de beğendim çünkü o da pek bi senfonik gazlı ve bir Holywood filmi müziği havalarında, Javalı arkadaşlarla, Vancouver 2010 versiyonuna ise diyecek hiçbirşeyim yok, yalnızca fantastik.