peki ya bu cumartesi kim dogdu?

6 views
Skip to first unread message

dilan mungan

unread,
Aug 3, 2012, 5:24:01 AM8/3/12
to tiyatr...@googlegroups.com, rosguil...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
 

 Sevgili Oyunbazlar,
 
 Yaz çocuklarından Aslihan ablamizin dogum gunu serefine, bu sicak yazin tek nesesi seviyesiz icis serimize devam ediyoruz. 
 4 agustos Cumartesi 8:30 lu gibi Cambazda bulusalim diyoruz, belki ilerleyen saatlerde baska mekanlara da el atilir.
 Dans pıstınde devleşıyosun Oyunbaz, özlemıssındır, hadi gell..

sena taskapılıoglu

unread,
Aug 3, 2012, 10:04:22 AM8/3/12
to rosguil...@googlegroups.com, tiyatr...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Aslı'm, Elvan'ım, Kara Elmas'ım!!! Yettim!!!
Haftasonu planları iptal.
Seviyesiz içme serimizin son halkasında aldığım yaralar (düştüm.) henüz iyileşmese de, virajı hızla aldım, göreve hazırım. İçmeler, sıçmalar, Amin.
 

mustafa cicek

unread,
Aug 3, 2012, 11:21:03 AM8/3/12
to ekmek-...@googlegroups.com
İyki dogdun asli. Calistigim icin gelemiyorum. Belki bi 10 dka kacar
ugrarim belli olmaz. Ama sizi gecenin ilerleyen vakitlerinde bizim
oraya bekliorm. Pulp'ta olcam gece. Yesilcan sinemasinin ustu.
Opelanj.. Buarada bi gece de mustafaya veda partisi yapcaz ona gore.
Bayram sorasi cumartesi mesela. Ayarsiz icislere devam:)
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages