Aybencim merhabaaa,
Canımcım çok beğendik biz oyunu, tavsiyen için çok teşekkür ederiz. Cidden ben tiyatrodan pek anlamam, han i konu güzel olmadıkça da çok zevk almam, sırf oyunculuğun güzel olması bana hiiiçbişey ifade etmez. Burda hem konuyu, hem de kurguyu, ayrıca oyunculuğu beğendim, çok keyif aldım.