yorum

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
May 6, 2011, 6:25:17 PM5/6/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bir arkadaşın yönlendirdiği seyirciyorumu

 

Aybencim merhabaaa,

Canımcım çok beğendik biz oyunu, tavsiyen için çok teşekkür ederiz. Cidden ben tiyatrodan pek anlamam, han i konu güzel olmadıkça da çok zevk almam, sırf oyunculuğun güzel olması bana hiiiçbişey ifade etmez. Burda hem konuyu, hem de kurguyu, ayrıca oyunculuğu beğendim, çok keyif aldım.

 


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages