Fwd: parmak

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Mar 14, 2011, 5:26:57 AM3/14/11
to ekmek-...@googlegroups.com

dilan mungan

unread,
Mar 14, 2011, 5:30:44 AM3/14/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bence de.. basit ama karakterli :)

14 Mart 2011 11:26 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 15, 2011, 7:40:47 AM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com, dilan mungan

haaa, çok güzel örnek görselmiş...

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 15, 2011, 8:06:45 AM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
sanırsam güzel olmasının nedeni sonradan üzerine çizilmiş olması diil deymi?

15 Mart 2011 13:40 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

haaa, çok güzel örnek görselmiş...


Guray Dincol

unread,
Mar 15, 2011, 8:16:56 AM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
he ya.

15 Mart 2011 14:06 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

PINAR AKKUZU

unread,
Mar 15, 2011, 9:29:42 AM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bakın ekmek parası aklıma ne geldi.
madem karakterleri parmakların üzerine kendimiz çizcez, o açık yarayı da biz papsak ya?
olma mı?
evrim canavar makyaj biliyo nasılsam.
bööle yara gibi yazarız ekmek parası diye.
çizeriz barnakları da.
olma mı ki?

15 Mart 2011 14:16 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 15, 2011, 9:34:37 AM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
biraz usta işi bir makyaj gerekir yer mi bilemedim?

15 Mart 2011 15:29 tarihinde PINAR AKKUZU <pinar...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Mar 15, 2011, 6:39:35 PM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben elimi yara yapabilirim ööle çok derin olmamak kaydıyla,
nolcak el benim diil mi, 1 haftaya iyileşir nası olsa.
maksat işimiz görülsün yani:))

2011/3/15 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

Guray Dincol

unread,
Mar 15, 2011, 6:40:18 PM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
mustafa internet bulmuş!

16 Mart 2011 00:39 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 15, 2011, 6:40:31 PM3/15/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kesme lan elini.

16 Mart 2011 00:40 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Mar 16, 2011, 10:29:05 AM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
bişi olmaz yaa, taramisin sürüyosun geçiyo..

2011/3/16 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

evrim dogan

unread,
Mar 16, 2011, 2:46:53 PM3/16/11
to ekmek-...@googlegroups.com
plastik makyaj yapabilirim ele..
greenpeace'nin nükleer karşıtı bi eyleminde eylemcilerin makyajlarını yapmıştım.. 
denemek lazım
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages