Arkadaslar merhaba,
26 Nisan ekmek parasına IPSOS KMG 26 kişi+ ben olarak geliyor. Bu 26 kişinin içerisinde benim bir arkadasım var organizasyon ile cok ugrasan, o davetli olursa çok makbule geçer. Bunun dışında ben kulis yapmaya devam edeceğim daha kalabalık olması açısından. Ben size listeyi ekte iletiyorum ama parayı toplu mu verecekler yoksa kapıda mı o daha belli değil, onu öğrenince de size dönüş yapacağım.
Şimdilik bu kadar, buna göre rezervasyon alırsınız.
Öpüyorum hepinizi,
Deniz