Prova

0 views
Skip to first unread message

Evrim

unread,
Nov 12, 2011, 4:11:39 AM11/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
15 Kasım prova..
Ozgurcum sanırım 13 unde donuyorsun.. Yurtdisinda oldugun icin sana ulaşamadım bir tek, onun dısında herkes uygun... Umarım senin sıkıntın yoktur o gunle ilgili...
Öperim hepcugunuzu


iPhone'umdan gönderildi

mustafa cicek

unread,
Nov 12, 2011, 8:26:50 AM11/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
benim 5te sınav var, 6 en erken çıkışım, 6 30 veya 7 yi de bulabilir, tabi bir de hisarüstünden gelirkenki trafik olcak.. yani gecikcem bu kesin.. ama sabaha kadar prova yapabilirim..

2011/11/12 Evrim <sahintu...@gmail.com>

sena taskapılıoglu

unread,
Nov 12, 2011, 9:33:56 AM11/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com

Salı akşamı Terminal'i ayarlamaya çalışıcam. Yoksa Bilgi'deyiz. Bu gece kesinleşen durumu mail atarım ve öperim.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages