Fwd: afis

0 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Nov 28, 2011, 1:36:51 PM11/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com


---------- Forwarded message ----------
From: Deniz Kursunlu <kursun...@gmail.com>
Date: 2011/11/28
Subject: afis
To: Guray Dincol <guray...@gmail.com>, sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>, dilan mungan <dmu...@gmail.com>



ekmek parasi_2.jpg
ekmek parasi_3.jpg
ekmek parasi_1.jpg

Kansu Gül

unread,
Nov 28, 2011, 1:50:32 PM11/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Yaziyi ekmegin ustunde denediniz mi?

Kansu Gül
<ekmek parasi_2.jpg>
<ekmek parasi_3.jpg>
<ekmek parasi_1.jpg>

dilan mungan

unread,
Nov 28, 2011, 3:13:50 PM11/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben çok beğendim afişi, ekmeğin üstünde de bu haliyle çok canlandıramadım, biraz ekmeğin vurgusunu azaltmaz mı? ekmeğin üstünde oyunun adını kullanmak için farklı bi boyutta ekmeği kullanmak gerekir gibi geldi naçizane..

2011/11/28 Kansu Gül <kans...@gmail.com>

Ozzzy

unread,
Nov 29, 2011, 3:39:26 AM11/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ellere sağlık valla çok güzel görünüyor afiş. fakat şunu düşündürdü bana: Bizim oyun bu kadar 'şık' mı veya böyle bir şıklığın eleştirisi mi? Öbür pembe olanın 'oyunsuluğu' vs. bunun gerçekçiliği. demiş bulunayım.

28 Kasım 2011 22:13 tarihinde dilan mungan <dmu...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Nov 29, 2011, 3:48:01 AM11/29/11
to ekmek-...@googlegroups.com
doğru dersin ama oyunda sanki tüm karakterlerinhedefi o masa.bir de artık olsun bitsin be ya!önemli olan ilgi çeker mi?seyirci çalışın bir de gelecek hafta içinde bittabi...

29 Kasım 2011 10:39 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Nov 30, 2011, 2:11:43 AM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
kansu sana cvp yazmayı unuttum.o alternatifi de söyledim denize.stili ve genel anlamı değiştireceğini söyledi.ben de tasarımcısın haklısın abi dedim.şu haliyle çıkıyoz hayırlısıyla...

29 Kasım 2011 10:48 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Nov 30, 2011, 12:11:28 PM11/30/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ellere sağlık.. ama pembe gönlüm sende diyorum..

2011/11/30 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

Ozzzy

unread,
Dec 1, 2011, 5:18:21 AM12/1/11
to ekmek-...@googlegroups.com
her perşembe.. bişey bişey onu attık mı bu arada afişten?

30 Kasım 2011 19:11 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages