altın makas çalışsın mı?

0 views
Skip to first unread message

PINAR AKKUZU

unread,
Jan 12, 2011, 4:56:52 AM1/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
sevgili ekmek;
dün gürayla yolda biraz konuştuk. ben geciktiğim için çeviri muhabbeti kısmını yakalayamamışım.
bu çeviri işini naapcaz diyerek birinci sorumu sormak istiyorum.
yapmıcaksak ben kendimce mantıklı gördüğüm çözümler halinde metni tekrar oluşturmaya doğru gidebilirim.
bi de altın makas çalışsa artık.
atsak fazlalıkları?
olma mı?
bööle daha bi aksiyon olsa, fazla laflar hem dilimize hem ayağımıza dolanmasa.
olma mı?

mustafa cicek

unread,
Jan 12, 2011, 6:29:01 AM1/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
dogaclama konusunda daha cesur davranmayı onerıyorum.

PINAR AKKUZU

unread,
Jan 12, 2011, 8:07:38 AM1/12/11
to ekmek-...@googlegroups.com
o ne demek anlamamış olabilirm ben sevgili çiçek mustaaa?

12 Ocak 2011 13:29 tarihinde mustafa cicek <cicek...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages