bayıldım!!! leziz görünüyo.. ellerine saglık kim yaptıysa...
bence renk ve yazı fontu da güzel, 'nelke'vari olmuş.. aa.. acaba 5 farklı rente ve yazı fontuyla mi olsa? her karektere göre(:
ama bastıramayz onları de mi, pahalı olur.
neyse çoğüzel olmuş,
pembe, gönlüm sende.