Vay beee!

0 views
Skip to first unread message

sena taskapılıoglu

unread,
Jun 28, 2011, 6:04:33 AM6/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
hiç bir baskı altında kalmadan bunu yapmış olmamın nedeni, maalesef, yapmam gereken diğer şeyleri ( dolabımı ve kıyafetlerimi toplamak, yazlıklarımı çıkartmak, kışlıklarımı kaldırmak, evet hala!)yapmaktan kaçmak oldu. Ama yine de gurur duyuyorum kendimle ve sorarım size; 'Bu da mı gol değil?'. Hehehe!
Ekmek Parası-Ela Oyun Metni.doc

mustafa cicek

unread,
Jun 28, 2011, 8:10:46 AM6/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ne bu şimdi?

2011/6/28 sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com>

sena taskapılıoglu

unread,
Jun 28, 2011, 8:12:00 AM6/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
Ne demek ne?
Demedik mi, metnin son halini yazalım, oyundaki gibi diye?
O işte!

Guray Dincol

unread,
Jun 28, 2011, 1:59:54 PM6/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
hadi bakalım gençler.bu hafta...

28 Haziran 2011 15:12 tarihinde sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Jun 28, 2011, 4:33:48 PM6/28/11
to ekmek-...@googlegroups.com
ben onu yapmıştım diye hatırlıyorum ama metin üzerinde değişiklik yaparak yapmıştım. 
keşke öyle devam etseydik.
şimdi bunları herkes ayrı ayrı yazınca bi de onu toparlamak için uğraşcaz.
evrim de kendi kısımlarının bir kısmını düzeltmişti. pınarınkiler de tamamdı. 
sanırım docs'da var.


2011/6/28 Guray Dincol <guray...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages