oyuna gelemeyenim ben

0 views
Skip to first unread message

dilan mungan

unread,
Apr 9, 2012, 9:11:29 AM4/9/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Sevgili ekmek parası utanarak söylüyorum ki ben perşembe oyununa gelemiyorum, ben hiç provaya da gidemiyorum, ben yalan oldum yine :(

Guray Dincol

unread,
Apr 9, 2012, 12:41:18 PM4/9/12
to ekmek-...@googlegroups.com
ben de olamayacağım için birini ayarlamak şart o zeman.
hmmmmmmmmm!ros&guil provada olacak oradan kimse gelemez.
ne yapalım pekü?
evrim burcuyu bir dürtsen.
bir de tabi ki seyirci!uzun zaman oldu unutulduk bak.

9 Nisan 2012 16:11 tarihinde dilan mungan <dmu...@gmail.com> yazdı:

Ozzzy

unread,
Apr 9, 2012, 12:57:25 PM4/9/12
to ekmek-...@googlegroups.com
ben de yarın iptalim atlamışım ekmek, konuk geliyor bölüme yediyi geçerek çıkabilecem.

9 Nisan 2012 19:41 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

mustafa cicek

unread,
Apr 12, 2012, 4:03:13 AM4/12/12
to ekmek-...@googlegroups.com
lann!!!!

2012/4/9 Ozzzy <ozgur...@gmail.com>

mustafa cicek

unread,
Apr 12, 2012, 4:03:57 AM4/12/12
to ekmek-...@googlegroups.com
ha bahcecininjki eski dekor taşıma muhabbeti içinmiş.. pardon:)

2012/4/12 mustafa cicek <cicek...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages