eleştiri

3 views
Skip to first unread message

Guray Dincol

unread,
Mar 6, 2012, 2:37:29 AM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com


---------- Forwarded message ----------
From: mehmet esatoğlu <mehmete...@gmail.com>
Date: 2012/3/6
Subject: Ekmek Parasi
To: guray...@gmail.com




---
Merhaba Guray! Tavir Dergisi'nin Subat sayisinda cikan oyunla ilgili yaziyi iletiyorum. Ben dergiden bir adet sizin icin aldim. İstedigin adrese yollarim. Sevgiyle kal.

Ekmek Parası.docx

Ozzzy

unread,
Mar 6, 2012, 3:16:17 AM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Tavır dergisi'nden milliyet.blog'a; geniş açı. Bunu da koyuyorum blog'a.

Bu arada: Yaşasın amatör tiyatro!!



6 Mart 2012 09:37 tarihinde Guray Dincol <guray...@gmail.com> yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 6, 2012, 4:59:49 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com
başlıycam bu amatör'den ha!

6 Mart 2012 10:16 tarihinde Ozzzy <ozgur...@gmail.com> yazdı:

sena taskapılıoglu

unread,
Mar 6, 2012, 5:02:07 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com

Amatörüz bizleeer, yaa sizleeer?

Evrim

unread,
Mar 6, 2012, 5:41:48 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Motör olabilirim evet ama A-MATÖR asla... 

Bir profesyonel 





iPhone'umdan gönderildi

7 Mar 2012 tarihinde 00:02 saatinde, sena taskapılıoglu <sena...@gmail.com> şunları yazdı:

Amatörüz bizleeer, yaa sizleeer?

Guray Dincol

unread,
Mar 6, 2012, 5:44:07 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com
evrim sus gece gece.
bu arada hasana çevrene felan desene şu destek oyununu adamlara düzgün destek olalım bari.

7 Mart 2012 00:41 tarihinde Evrim <sahintu...@gmail.com> yazdı:

Evrim

unread,
Mar 6, 2012, 5:59:50 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com, ekmek-...@googlegroups.com
Nası yapalım tamam oldu o zaman ben zaten baya bi saga sola evet haber saldim yani bu destek oyununa katilim olsun cok para olsun katilimdan kaynakli baya bı haber saldim hani yani destek olalım diye hazır bi güzellik yapıyoruz madem tam olsun değil mi.. Aynı düşünmüşüz..






iPhone'umdan gönderildi

7 Mar 2012 tarihinde 00:44 saatinde, Guray Dincol <guray...@gmail.com> şunları yazdı:

Guray Dincol

unread,
Mar 6, 2012, 6:26:20 PM3/6/12
to ekmek-...@googlegroups.com
üzme beni petruşa...

7 Mart 2012 00:59 tarihinde Evrim <sahintu...@gmail.com> yazdı:

Serpil Bilgil

unread,
Mar 7, 2012, 5:55:11 AM3/7/12
to ekmek-...@googlegroups.com
Yazıyla ilgili yorum yapmassam çatlıycam, birincisi önce yazının girişine dikkat, arkadaşın tiyatronun tarihiyle ilgili derin bilgisi gözlerimi yaşarttı ikincisi özellikle şu cümleye dikkat.
"Oyun tüm bunları sorguluyor sanmayın. Ben düşünüyorum kendi kendime"...
 
Bir oyunun çıkışında seyircisini düşündürtebilmek dışında bir öneride bulunmaması gerekir zaten! Bir oyun ideoloji, dayatmaz, çözüm sunmaz, fikir yumurtlamaz, dışardan bütüne bakmanı sağlar ve düşündürtür. Şincik kim yazmış bu yazıyı, ona söylicemmm
2012/3/7 Guray Dincol <guray...@gmail.com>

mustafa cicek

unread,
Mar 7, 2012, 5:59:26 AM3/7/12
to ekmek-...@googlegroups.com
üzülme be güray..

2012/3/7 Guray Dincol <guray...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages