Yazıyla ilgili yorum yapmassam çatlıycam, birincisi önce yazının girişine dikkat, arkadaşın tiyatronun tarihiyle ilgili derin bilgisi gözlerimi yaşarttı ikincisi özellikle şu cümleye dikkat.
"Oyun tüm bunları sorguluyor sanmayın. Ben düşünüyorum kendi kendime"...
Bir oyunun çıkışında seyircisini düşündürtebilmek dışında bir öneride bulunmaması gerekir zaten! Bir oyun ideoloji, dayatmaz, çözüm sunmaz, fikir yumurtlamaz, dışardan bütüne bakmanı sağlar ve düşündürtür. Şincik kim yazmış bu yazıyı, ona söylicemmm